Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Dat is iets dat door de DPC-crew handmatig moet worden bijgewerkt; dat is dus blijkbaar al een paar dagen niet gedaan...
Intentionally left blank
Ok. Dan ga ik even wie ik daar een schop onder zijn achterste moet verkopen
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
ik zit pas twee jaar in de crew. Kan me niet herinneren hier ooit iets over gehoord te hebben. Zelfs als statsposter niet.
Ik weet dat ze handmatig worden bijgewerkt maar wie daar rechten voor heeft?
We gaan het uitzoeken
Ik weet dat ze handmatig worden bijgewerkt maar wie daar rechten voor heeft?
We gaan het uitzoeken
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Onno Molenkamp, Michaël Hompus en Ruud Kok om precies te zijn
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Misschien is het handig daar eens verandering in te bregen !
* Pim. zal kijken wat hij kan doen ism moto
* Pim. zal kijken wat hij kan doen ism moto
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Zooo, ook weer voor een gedeelte opgelost.
Op dit moment gaat de link naar www.dutchpowercows.org, daar draait een script die kijkt wat de laatste DPCH van het desbetreffende project is en verwijst.
Het duurt even tot de server dat gedaan heeft maar als je 3 seconden geduld hebt ben je op de juiste plek.
Nu alleen nog wat oude projectnamen hernoemen naar huidige en alles is as good as it gets
Op dit moment gaat de link naar www.dutchpowercows.org, daar draait een script die kijkt wat de laatste DPCH van het desbetreffende project is en verwijst.
Het duurt even tot de server dat gedaan heeft maar als je 3 seconden geduld hebt ben je op de juiste plek.
Nu alleen nog wat oude projectnamen hernoemen naar huidige en alles is as good as it gets
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Pagina: 1