[Vista Business] Logitech USB Headset + QuickCam

Pagina: 1
Acties:

• StijnH
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-07 00:03
Hallo,

gisteren Vista Business (die ik van MSDNAA heb) naast mn XP geïnstalleerd. Alles liep vlotjes. Alleen heb ik 1 probleem.
Het eerste probleem, dat ik regelmatig tegenkwam tijdens het zoeken naar een oplossing (zonder resultaat), is dat mijn Logitech USB Headset niet werkt. Bij Logitech zeggen ze: het is USB, vista installeert deze zelf.
Ik krijg echter deze foutcode:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/stijnherreman/vista/headset-vista.png
Ik klik dus op 'Check for solutions...', een wachtkadertje komt open, na een tijdje sluit die weer en verder gebeurt er niets.

Ook mijn QuickCam werkt niet. Van de Logitech website de nieuwste versie van de driver gedownload (ondersteunt vista), deze geïnstalleerd, alles verliep goed.
Enkel vroeg Windows me om driver te installeren. Ik laat hem zoeken op de HD, maar niets gevonden.
Iemand ervaring met zijn QuickCam en Vista?
EDIT
Ondertussen werkende gekregen, met de CD die bij de webcam zat (v 8.3.0). Vreemd dat XP drivers werken, en Vista drivers niet. Opgelost dus. Nu enkel nog de headset.

Mvg,
Stijn Herreman

[ Voor 10% gewijzigd door StijnH op 26-02-2007 18:50 ]

• PH-JPS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26
De headset werkt bij mij inderdaad ook niet. Een bekend probleem bij Logitech (zie Logitech Forum). Het zou aan de driver van MS liggen?