Ik heb van een klasgenoot Vista geleend om het gedurende de voorziene trial-periode eens te testen op mijn laptop. Ik heb Vista Ultimate geïnstalleerd met de optie clean install op mijn D-schijf. XP media center staat op mijn C-schijf. Ik had van alle bestanden op de D-schijf een back up gemaakt, maar nu viel mij op dat na de vista installatie die bestanden nog steeds op de D-schijf stonden. Ik dacht dat de schijf geformateerd zou worden. Daarom wou ik eens weten of dat ook zou zijn als ik Vista, als ik het koop, op mijn C-schijf zet. Dus over de XP versie. Of staan de bestanden er enkel nog omdat het bestanden zijn ipv programma's? Er stonden geen programma's op de D-schijf geïnstalleerd.
Heeft iemand daar ervaringen mee? Want dat zou dan een hoop tijd besparen om alle pragramma's niet opnieuw te moeten installeren en te tweaken. Hetzelfde met alle paswoorden en gebruikersinstellingen...
alvast bedankt!
Heeft iemand daar ervaringen mee? Want dat zou dan een hoop tijd besparen om alle pragramma's niet opnieuw te moeten installeren en te tweaken. Hetzelfde met alle paswoorden en gebruikersinstellingen...
alvast bedankt!