nederlandse Mythbusters

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

• kinderpindakaas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Als techneut en groot fan van Mythbusters, vroeg ik me af of zoiets niet in Nederland is op te zetten.
Natuurlijk kun je die gasten never nooit niet evenaren, maar ik vindt hun werkwijze zo onwijs schitterend.
Een grote werkplaats waar je je hele dagen kunt uitleven.

Ik weet dat er in nederland een lockpick vereniging is, die ook sloten van fabrikanten krijgen om ze te testen hoe veilig ze eigenlijk wel zijn. Deze constructie zou je ook kunnen toepassen op andere producten.

Mijn lijkt het onwijs gaaf om een vereniging op te zetten die met z'n allen een werkplaats inrichten en waar iedereen zijn gang kan gaan in de weekenden. En dan niet zo zeer mythes gaan testen, maar meer beveiligingsproducten kraken, hovercraft bouwen enz.

Of zou een dergelijke vereniging al bestaan?
Zoja dan word ik gelijk lid:P

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Lijkt me ook wel een gaaf idee.
Natuurlijk kan een GoT-lid gewoon eens in de zoveel tijd een meeting plannen, welke dan door bedrijven en fabrikanten 'gesponsord' word om te kijken of alles wel is zoals het hoort, maar ik vraag me af hoeveel tweakers hiernaar toe zouden gaan (vooral omdat de meeste tweakers dit thuis ook kunnen).

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Hoi sprucedesign,
Het lijkt me een leuk initiatief om iets dergelijks op te zetten. W&L is alleen meer een discussieforum. Het topic zou denk ik meer op zijn plek zijn in Stuffis Generalis. Omdat je nog niet genoeg posts hebt, heb je nog geen toegang tot dit forum. Voor meer informatie verwijs ik je naar Lieve Adjes FAQ en Policy. Omdat je nog geen toegang hebt tot dit forum, lijkt het me ongepast om het topic te verplaatsen naar een plek waar je het zelf nog niet kunt lezen. Hierom sluit ik het topic. Ik wil je aanraden om een topic te openen in SG, wanneer je hier toegang tot gekregen hebt. :)

Anderzijds kan je ook de volgende twee alternatieven overwegen. Misschien past het topic ook in EL. Ik kan dit niet met zekerheid zeggen en wil dan ook voorstellen dat je hierover eerst contact opneemt met de moderators van dat forum. Een andere optie is dat je mensen contact met je op laat nemen door contact gegevens in je signature te zetten. :)

Dit topic is gesloten.