Hallo, het lijkt me wel leuk om mp3's te scratchen. Ik gebruik nu Virtual DJ om te mixen. Maar scratchen met de muis is niet erg handig. Is er een manier om met een muiswieltje of gamecontroller virtual dj te bedienen? Ik wil er geen geld aan uitgeven. (dus ik wil geen externe controller kopen). Ik heb ook al webcamscratch geprobeerd, maar dat werkte niet zo goed.
ben zelf ook dj, als je wat wilt zou ik goedkoop touchscreen ergens op de kop tikken. Veel van men vrienden ook gedaan. Zijn er geen speciale sneltoetsfuncties ?
Live by the drop
Als je het geld voor een touchscreen neerlegt kan je beter gewoon een simpele losse controller gebruiken, dan ben je volgens mij nog goedkoper uit.
Overigens scratchen met een joystick of met je muiswieltje? Wat moet ik me daarbij voorstellen
Overigens scratchen met een joystick of met je muiswieltje? Wat moet ik me daarbij voorstellen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ow ik dacht dat je op marktplaats zo een goedkoop touchgeval op de kop kan tikken. En ja met je muis scratchen, dat werkt niet echt idd. En anders is even goed googlen? mischien dat iemand ooit zelf wat in elkaar gefixt heeft?
Live by the drop
Heb je een mengpaneel en surroundgeluidskaart? Dat maakt het al leuker. Althans dat is mijn ervaring.
Voordeel van een mengpaneel is dat je je niet zo hoeft te 'stressen' als nummertje A over laat lopen in nummertje B.
Voordeel van een mengpaneel is dat je je niet zo hoeft te 'stressen' als nummertje A over laat lopen in nummertje B.
Ja, dat doe ik nu ook. En de samples gaan over een 3de kanaal.DaMarcus schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:38:
Heb je een mengpaneel en surroundgeluidskaart? Dat maakt het al leuker. Althans dat is mijn ervaring.
Pagina: 1