[Graffiti] foto 'opschonen'

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
* URL weggehaald, check link naar site van de kunstenaar die hem gezet heeft... *

Nou is het jammere dat er een of andere f*cking idioot er een hakenkrijs en andere ongein over heen heeft gezet.
Ik kan een hoop van deze shit eraf krijgen, maar zoals bv de ogen etc is erg lastig.. Zijn er goeie plugins/technieken om bijvoorbeeld die ene felle kleur groen eruit te krijgen etc? Ik heb ook nog een foto van het zetten van de graffiti maar die is erg low detail dus knip/plak werk en bijwerken kan niet echt..

Goeie tips om deze foto weer in ere te herstellen?

[ Voor 12% gewijzigd door ViNyL op 26-02-2007 10:13 ]

Verwijderd

met clone tool moet het makkelijk te doen zijn lijkt me

• ViNyL
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 22:00:
met clone tool moet het makkelijk te doen zijn lijkt me
Ook de ogen bijvoorbeeld? Daar heb ik namelijk best moeite mee..

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 09:44

Cablekevin

CCCP Baby!

En als je zelf een beetje creatief met de brush omgaat, want zo heb ik al een hoop dingen gefixed.

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-01 11:10
valt eerlijk gezegd niet meer onder retoucheren, is gewoon opnieuw tekenen / brushes wat er verloren is gegaan. Lastige klus, als je misschien de reference gebruikt kun je hem restaureren. Wacom tabletje met photoshop zou je een eind moeten komen... wel lastig als je het nooit hebt gedaan.

... stomme idioten...

edit: post de andere foto eens... misschien kunnen we er iets mee

[ Voor 24% gewijzigd door kalechinees op 26-02-2007 08:18 ]

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mmm... dan kun je misschien net zo snel het origineel retoucheren en een nieuwe foto maken :>

Maak je in ieder geval meer mensen blij :)

• ViNyL
  • Niet online
benoni schreef op maandag 26 februari 2007 @ 00:42:
Mmm... dan kun je misschien net zo snel het origineel retoucheren en een nieuwe foto maken :>

Maak je in ieder geval meer mensen blij :)
Vervelende is dat de referenties die ik heb veel kleiner formaat zijn..

Afbeeldingslocatie: http://wijmakenwebsites.nl/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wijmakenwebsites.nl/3.jpg

Het logo wat je er door heen ziet is van een site waar de foto's staan. Daar kan je ook contact opnemen met de fotograaf. Dat ga ik ook nog even doen in de hoop een goeie foto te krijgen, hangt even af van het feit hoeveel knaken hij er voor moet hebben..

I will keep you posted..

• benoni
  • Niet online
ViNyL schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:12:
Vervelende is dat de referenties die ik heb veel kleiner formaat zijn..
Heb je 'n redelijk goede foto die in perspectief staat, dan kun je proberen het vooraanzicht terug te krijgen met het perspectief-schaalgereedschap. Een beetje uitvergroten moet bij airbrushwerk ook wel kunnen denk ik. Misschien moet je dan in het beeld wat je eroverheen legt wel voorzichtig een beetje ruis erin filteren om de steenstructuur na te bootsen. Verder kun je vlakjes kopiëren, spiegelen/vervormen, inmonteren in een beklad gedeelte, daarna de de healing brush eroverheen om de randen te blenden met de omgeving.

On a side note: kun je wat vertellen over de graffiti artiest? Ik kan me ook iets met een Rembrandt portret herinneren, weet niet of het van dezelfde komt. 't Is mooi werk.

• ViNyL
  • Niet online
benoni schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:44:
[...]

Heb je 'n redelijk goede foto die in perspectief staat, dan kun je proberen het vooraanzicht terug te krijgen met het perspectief-schaalgereedschap. Een beetje uitvergroten moet bij airbrushwerk ook wel kunnen denk ik. Misschien moet je dan in het beeld wat je eroverheen legt wel voorzichtig een beetje ruis erin filteren om de steenstructuur na te bootsen. Verder kun je vlakjes kopiëren, spiegelen/vervormen, inmonteren in een beklad gedeelte, daarna de de healing brush eroverheen om de randen te blenden met de omgeving.

On a side note: kun je wat vertellen over de graffiti artiest? Ik kan me ook iets met een Rembrandt portret herinneren, weet niet of het van dezelfde komt. 't Is mooi werk.
Het is van D_Virus en de DNS-Crew, schijnen aardig bekend te zijn. Ik ken iig niet meer werk van ze dan deze..

• ViNyL
  • Niet online
Ja ik heb ze gevonden :)

Ze hebben dus gewoon een site :D

http://www.sons.nl/

Daar is ook deze graffiti te vinden zonder kruizen en shit!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Let even op het feit dat je kickt ;) en hou rekening met eventuele copyrights :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ViNyL
  • Niet online
BtM909 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:08:
Let even op het feit dat je kickt ;) en hou rekening met eventuele copyrights :)
Hoezo? De site mag toch bekeken worden? Bij die andere staat er een duidelijk logo door heen... Me eigen pic zal ik wel even weghalen...

• benoni
  • Niet online
BtM909 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:08:
en hou rekening met eventuele copyrights :)
Bij mijn weten ligt het zo:
Als je het beeldmateriaal gebruikt in een montage of in een groter geheel (zodanig dat het duidelijk niet is bedoeld als reproductie van het origineel, maar als onderdeel in je eigen werk) dan mag je het materiaal gebruiken. Hier gebruikt de TS zijn eigen foto en lapt die op met kleine stukjes van een (copyrighted) foto. Ik denk dat àls er iemand in dit geval terecht beeldrecht op zou kunnen eisen, dat het niet de fotograaf van het fotostockbureau is, maar de graffiti artiest :7

• ViNyL
  • Niet online
Van oplappen is nu geen sprake meer, want ik heb het origineel gevonden :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

benoni schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:26:
[...]

Hier gebruikt de TS zijn eigen foto en lapt die op met kleine stukjes van een (copyrighted) foto. Ik denk dat àls er iemand in dit geval terecht beeldrecht op zou kunnen eisen, dat het niet de fotograaf van het fotostockbureau is, maar de graffiti artiest :7
want ik heb het origineel gevonden :)
En hier gaat het me om ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1