[DF Black Hawk Down]Geen multiplayer mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:49

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Ik heb lang en hard gezocht naar een oplossing, of een soortgelijke vraag. maar de enige vraag die hetzelfde was als die van mij was op slot gegooid met een verwijzing naar deze afdeling. Zonder oplossing trouwens :P

Enige tijd geleden heb ik bij de Mediamarkt Delta Force Black Hawk Down en Team Sabre gekocht. Wilde wel weer eens een hedendaagse shooter spelen. Na wat gesingleplayerd te hebben was het idee om ook online te gaan. Nadat ik gepatched had, mezelf geregged bij Novalogic en een account had gemaakt zocht ik op servers.
Ik klik op een server, alles wordt geladen maar als ik 1 seconde beeld heb wordt ik er weer uitgegooid naar het Novalogic scherm.

Er zijn geen crack/no-cd patches of wat dan ook aanwezig, en mijn vuurmuur (AVG) heeft het prog volledige toestemming gegeven.

Wat doe ik fout of ben ik vergeten? Ik zou het echt niet meer weten namelijk :? :'(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• John Woo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 07:24
Ik vroeg me af of er inmiddels al een oplossing is gevonden. Vorige week voor 5 euro deze game op de kop getikt bij Bart Smit. Helaas word ook ik na een aantal seconden eruit geknikkerd.

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

je moet niet via novaworld gaan spelen, als je het spel hebt opgestart en multiplayer gaat doen kom je in een scherm waar groot novaworld staat, volgens mij de plek waar je ook in novaworld kunt inloggen, hier moet je naar onderen scrollen en dan klikken op bypass login and go straight to the games. Dan krijg je als het goed is een lijst met allemaal servers en kun je zoeken naar een server of uit de hele lange lijst een server selecteren. Heb je een server gevonden kun je joinen en dan begint het laden vanzelf als het goed is.

iRacing

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:49

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Wes46 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:07:
je moet niet via novaworld gaan spelen, als je het spel hebt opgestart en multiplayer gaat doen kom je in een scherm waar groot novaworld staat, volgens mij de plek waar je ook in novaworld kunt inloggen, hier moet je naar onderen scrollen en dan klikken op bypass login and go straight to the games. Dan krijg je als het goed is een lijst met allemaal servers en kun je zoeken naar een server of uit de hele lange lijst een server selecteren. Heb je een server gevonden kun je joinen en dan begint het laden vanzelf als het goed is.
Hee dankjewel! Dat ga ik vanavond proberen! Heb wel zin in een potje hedendaags schietwerk :Y)

Ik klikte idd altijd op inloggen en dan join games, wist helemaal niet dat er nog meer opties waren |:(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!