Vooruit herstellen / papieren voertuig.

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07 05:03
De topictittel is wat onduidelijk omdat ik niet echt weet hoe het probleem te beschrijven. Maar het zit zo..
Ik heb hier een auto staan ( van men zus) met een gebarste voorruit. Nu zou ik deze week die voorruit gaan laten vervangen voor haar. Maar nu heeft zij de papieren (inschrijvingskaart enz..) niet bij haar. Zouden de mensen van Carglass lastig doen als ik de papieren van het voertuig dat ik laat herstellen niet kan tonen? Of vragen zij daar zelfs niet om?

Zo ja, rijdt zij nog een weekje met die kar rondt en brengt ze die volgende week terug naar hier met de papieren van het voertuig. Ik kan de mensen van carglass niet berijken nu.

Ohja, ik ben Belg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vraag het eens aan Carglas, die zijn altijd vriendelijk (in Nederland dan :P). Hebben ze geen 24x7 bereikbaarheid? Volgens mij heeft Carglas dat overal.

Ennuh: hier in Nederland schrijf je voorruit met twee R's in het midden. :+

Binnen 1 minuut op carglass.be gevonden: 'bellen naar ons gratis nummer 0800-136.36 (24 uur op 24 - 7 dagen op 7)'.

[ Voor 39% gewijzigd door pven op 25-02-2007 18:28 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:56
Kijken op hun website? (Als ze die hebben :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:56

Destruction

(ex-)Automonteur

Hoever is de ruit gebarsten? Misschien is het niet heel verstandig om door te rijden met de auto. Je wil geen voorruit op je schoot..

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
Destruction schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:28:
Hoever is de ruit gebarsten? Misschien is het niet heel verstandig om door te rijden met de auto. Je wil geen voorruit op je schoot..
Ze is al een maand lang heel stevig gebarsten. Maar als ik strks men mobieltje terugvindt za ik die mannen wel bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46077

Destruction schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:28:
dat gebeurt zomaar niet hoor ;)
meestal barst de buitenste ruit en kan hij dus niet naar binnen door de folie en de binnen ruit w(om het even simpel en duidelijk neer te zetten) + dat de ruit dus vast zit op de folie en ook niet richting motorkap zal gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35978

Wat zou het Carglass boeien of jij papieren van die auto hebt? Die hebben ze echt niet nodig om een ruitje te vervangen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anoniem: 46077 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:55:
dat gebeurt zomaar niet hoor ;)
meestal barst de buitenste ruit en kan hij dus niet naar binnen door de folie en de binnen ruit w(om het even simpel en duidelijk neer te zetten) + dat de ruit dus vast zit op de folie en ook niet richting motorkap zal gaan
Een voorruit is ook nog eens bol waardoor deze op druk belast wordt en niet op trek.. Krijg je echt niet zomaar kapot langs buiten Van binnenuit op de scheur duwen dan belast je die op trek en je hebt inderdaad stukjes voorruit binnen.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:22
Bij het maken van een scheur in mijn voorruit hebben ze een kopie gemaakt van de groene kaart. Geen idee of ze die nodig hebben, in geval van verzekering lijkt het me wel, betaal je m zelf (ff overleggen met de verzekering wat tactisch is...) dan hebben ze er niks aan.

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00
Anoniem: 35978 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:59:
Wat zou het Carglass boeien of jij papieren van die auto hebt? Die hebben ze echt niet nodig om een ruitje te vervangen hoor!
nou heb ik toevallig net carglass gebeld om een nieuwe ruit in mijn Mercedes te laten zetten. Die was afgelopen donderdag gebarsten door steenslag. Klein barstje maar toch.. Bijna het eerst wat ze vragen is het polisnummer van de verzekering. Aangezien dit voor mij verzekeringswerk is (WA+).. En dan is het dus wel makkelijk om gegevens bij je te hebben he ;)

Als het geen verzekeringswerk is (je hebt alleen een kale WA zonder verzekering tegen ruitschade) dan boeit het inderdaad niet.. want dan heeft de verzekering er niets mee te maken en moet je gewoon alles zelf betalen.

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
Even update. Ik ging deze morgen bij de Auto5 (soort keten hier in belgië) voor een nieuwe band op de reservewiel van die auto. Eerste wat die kloot vraagt: "inschrijvingsbewijs"

Ben 3km verder gegaan bij een ander en gewoon de band afgegeven en gezegd: " doe er een nieuwe rond, is van een aanhanger" en hij deed niet moeilijk. Carglass gebeld voor een afspraak morgen en het was geen probleem zonder de papier vanhet voertuig.

[ Voor 13% gewijzigd door jvvv op 26-02-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
jvvv schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:45:
Even update. Ik ging deze morgen bij de Auto5 (soort keten hier in belgië) voor een nieuwe band op de reservewiel van die auto. Eerste wat die kloot vraagt: "inschrijvingsbewijs"
En waarom is die kerel een kloot?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
Chevy454 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 20:42:
[...]

En waarom is die kerel een kloot?
omdat hij onvriendelijk was en me als een auto-dief aankeek!

@hieronder

tjah... mijn excuses. Zoveel let ik er niet op...

[ Voor 12% gewijzigd door jvvv op 26-02-2007 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

pven schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:26:
Ennuh: hier in Nederland schrijf je voorruit met twee R's in het midden. :+
En topictitel is met 2 t's, mijn is met een lange ij, rond is zonder t, bereiken is met korte ei, en het feit dat TS Belg is doet daar weinig aan af.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 23:55

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

MMM, ik denk dat ze bij Carglass ook wel weten dat de kans dat iemand een volledig nieuwe ruit betaald, en de auto meeneemt om deze erin te laten zetten, TEGEN de zin in van de eigenaar.....nogal klein is.

Beste film ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ze moeten wel het papierwerk in orde hebben. Als je het handje contantje betaalt is het voor hun geen probleem. Wel als het verzekeringswerk wordt. Dan willen ze de papieren hebben voordat ze wagen gaan vrijgeven / herstellen.

Ik ken zo het verhaal van een Toyota garage. Wagen kapot, verzekerings geval. Ze hebben de wagen gerepareerd maar nog niet alle papieren gehad. Komt de eigenaar zeggen dat hij zijn wagen direct nodig had blablabla. De wagen vrijgegeven en nog heel lang achter het geld van de reparatie / verzekering achter gelopen.

Nu geven ze geen enkele wagen vrij of beginnen ze er niet eens aan indien het papierwerk in orde is.

[ Voor 48% gewijzigd door Chevy454 op 27-02-2007 18:32 ]

Pagina: 1