Toon posts:

HP Pavilion spontane reset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een HP Pavilion 7780 met Windows Vista (32 bit). Alles functioneert naar behoren en ook geeft de pc geen hardware conflicten weer. Toch heb ik last van onverklaarbate reboots. Dit gebeurt tijdens het spelen van een spel, werken in windows of internetten. Dan herstart de computer vanuit zichzelf en wordt Windows opnieuw opgestart.

Ook komt het voor dat het scherm bevriest en de enige remedie is dan het uit- en aanzetten van de computer. Af en toe komt er dan een system restore scherm omdat de computer "unable to start" is. Compleet onverklaarbaar en het doet zich op willekeurige momenten voor.

Ik bechik over de nieuwste drivers van de videokaart en ook dat helpt niet. Wie zou een oplossing weten?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:12
Misschien wordt je computer te warm? Je grafische kaart te warm? Gebeurt het alleen op batterij of ook op de oplader?

Probeer de boel eens te tempen met verschillende programmatjes.

Verwijderd

Topicstarter
Alex3305 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:15:
Misschien wordt je computer te warm? Je grafische kaart te warm? Gebeurt het alleen op batterij of ook op de oplader?

Probeer de boel eens te tempen met verschillende programmatjes.
Even voor de duidelijkheid, het gaat hier niet om een laptop, maar een gewone PC.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:00

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Als je 'm sinds kort hebt, HP support bellen en terug laten sturen dat ding :)

Hier stond een dode link.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:12
Dan denk ik aan een kapotte voeding of een oververhittende CPU. Toch even nameten denk ik zo. Andes zoals strandbal al aangaf ff de HP support bellen!