Mooi LapTop van rond de 4/5000

Pagina: 1
Acties:

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 08:49
MeDeTweaker,

Aangezien ik binnenkort weer ga studeren en ze op de HanzeHogeschool Groningen fac. Economie het verplicht stellen dat je een laptop moet hebben en ik niet helemaal tevreden ben over hun keuze Fujitsu LifeLine 4176 [meen ik] Celeron 500, 6GB, 4MBGFX etc.

Nu zoek dus een P3 systeem van rond de 5000 piek. Ik heb al bij de PriceTracker/watch gekeken. En daar staan wel Acers bij. Maar ik weet of dat wat is....

Dus als iemand wat weet..... thanks

-[XL]-

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-08 19:39

ken

de sony vaio vind ik het mooist
ik ga er ook 1 halen

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• XL79
mmm maar die zijn toch Celeron only?

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-08 19:39

ken

no
de sony vaio zijn ook in PIII varianten
zie www.vaio.sony-europe.com

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:45
Hey XL, je hebt gelijk, die fujitsu's vond ik ook niks. Vaag dat het bij jullie op fac. Economie wel verplicht is en voor ons op fac. Techniek niet...

Maar ik werk in de vakantie bij een computerbedrijf en daar heb ik al een aantal notebookjes geinstalleerd. Een van de mooiste notebookjes die ik daar heb gezien is een toshiba. Ik weet niet welk type dat was, maar dat was een heel plat ding, ik schat zo'n anderhalf centimeter dik, en het weegt nog geen 2 kilo!
Die ik daar had was een P2-400, met een schijf van 20 GB en 64 MB geheugen. De prijs was ongeveer 4500 gulden dacht ik.

En dan was er ook nog een Toshiba met een gruwelijk groot TFT-scherm, dat was nog groter dan een 15 inch scherm!
En daar zat dus wel een P3 in, maar die was iets van 5300 gulden ofzo.

Verwijderd

ik heb zelf een ACER en is helemaal topie

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
wij hebben hier net een paar topline insignis 8500 pro's aangeschaft.. p3-650's met 64meg 24x cdrom en 14,4" TFT schermpie... FIJNE dingen man ! en ze zien er nog mooi uit ook..

kosten: 4900 ex.

Have a wheelie good weekend!

• XL79
mmm dank je voor de info, keep it comming.

Ik vind die Vayo's van Sony ook wel leuk. Maar het probleem met die dingen is dat alles wat je er aan addons bij moet kopen dat dat van Sony moet komen. En volgens mij is die CDROM niet eens ingebouwd of wel.

Ik zal zo eens die site van Sony checken.....maar als ik een laptop ga kopen wordt dat geen Fujitsu. of iemand moet me het tegendeel gaan leveren....
Pagina: 1