Na vele problemen en honderden euro's aan vervangende onderdelen (meerdere nieuwe hd's, nieuwe voeding, nieuw mobo) heeft mijn systeem wederom besloten de strijd te staken, alleen nu is mij het probleem onbekend.
Heb het systeem verhuist (30km verderop gaan wonen), sluit hem aan en vervolgens blijf ik naar een zwart scherm turen
Enkel de CPU-fan, chipset-fan en GPU-fan gaan draaien. Voor de rest geen activiteit. Ook de casefans die op het moederbord zijn aangesloten doen niets. Het geheugen (Corsair met statusleds) vertoont ook geen activiteit. Geen piepjes, helemaal niets.
Komt iemand zoiets bekend voor? Heb alles al meerdere keren goed aangedrukt (dacht eerst dat door dat de pc in de kofferbak had gelegen er wat los was gesprongen), zoveel mogelijk losgekoppeld om er zeker van te zijn dat het niet de videokaart oid is en de DIMM's van bank gewisselt.
- AMD Athlon 64 3500+
- 2x 512MB DDR Corsair C2Pro
- Asus A8N SLI SE (vervanger voor de reeds gesneuvelde A8N SLI Deluxe)
- Asus EAX 800XL (Ati X800XL)
- Enermax Liberty 500watt
Verder nog een drietal HDD's en een DVD-station, maar die heb ik reeds losgekoppeld.
Was gister in staat om linea recta naar de Funprice te gaan en zo'n budget systeem mee te nemen (tik dit ook op zo'n 250 euro systeem ... nooit problemen mee ...), maar misschien weet iemand hier wat de oorzaak kan zijn
Heb het systeem verhuist (30km verderop gaan wonen), sluit hem aan en vervolgens blijf ik naar een zwart scherm turen
Komt iemand zoiets bekend voor? Heb alles al meerdere keren goed aangedrukt (dacht eerst dat door dat de pc in de kofferbak had gelegen er wat los was gesprongen), zoveel mogelijk losgekoppeld om er zeker van te zijn dat het niet de videokaart oid is en de DIMM's van bank gewisselt.
- AMD Athlon 64 3500+
- 2x 512MB DDR Corsair C2Pro
- Asus A8N SLI SE (vervanger voor de reeds gesneuvelde A8N SLI Deluxe)
- Asus EAX 800XL (Ati X800XL)
- Enermax Liberty 500watt
Verder nog een drietal HDD's en een DVD-station, maar die heb ik reeds losgekoppeld.
Was gister in staat om linea recta naar de Funprice te gaan en zo'n budget systeem mee te nemen (tik dit ook op zo'n 250 euro systeem ... nooit problemen mee ...), maar misschien weet iemand hier wat de oorzaak kan zijn