Ook komende maand weer een multimediasysteem voor de BBG.
Voor de duidelijkheid: Dit systeem is eigenlijk het 'all-round' systeem wat bijvoorbeeld zo in de huiskamer zou kunnen en door het hele gezin gebruikt kan worden: video-editten, spelletjes spelen, films kijken, tv-kijken, tekstverwerken, enz, maar dus wel voor een redelijke prijs.
t.o.v. de vorige keer is het geheugen geupgrade, moederbord en processor vervangen en nieuw toetsenbord/muis. Ik twijfel nog of ik deze kast hou, of een andere kast (met event. losse voeding). Moet wel onder de 100 euro blijven samen.. eventuele voorstellen zijn welkom (zat zelf aan CoolerMaster Centurion 5 te denken, maar kon niet echt een voeding vinden die binnen het budget past...).
De goedkoopste leveranciers van deze configuratie kunnen opgezocht worden door de bovenstaande configuratie via deze link in je pricewatch winkelmand te plaatsen. De bestaande inhoud van je winkelmand wordt hierbij overschreven.
Voor de duidelijkheid: Dit systeem is eigenlijk het 'all-round' systeem wat bijvoorbeeld zo in de huiskamer zou kunnen en door het hele gezin gebruikt kan worden: video-editten, spelletjes spelen, films kijken, tv-kijken, tekstverwerken, enz, maar dus wel voor een redelijke prijs.
t.o.v. de vorige keer is het geheugen geupgrade, moederbord en processor vervangen en nieuw toetsenbord/muis. Ik twijfel nog of ik deze kast hou, of een andere kast (met event. losse voeding). Moet wel onder de 100 euro blijven samen.. eventuele voorstellen zijn welkom (zat zelf aan CoolerMaster Centurion 5 te denken, maar kon niet echt een voeding vinden die binnen het budget past...).
| Product | Prijs | |||||
| Processor | AMD Athlon 64 X2 5000+ (AM2, 2x2.6GHz, 2x 512KB, 400MHz Bus, 89W, Boxed) | € 199,- | ||||
| Moederbord | Gigabyte GA-M55SLI-S3, nForce 550 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394) | € 71,46 | ||||
| Koeler | Arctic Cooling Freezer 64 Pro | € 14,95 | ||||
| Geheugen | 1GB x 2 (2GB) PC4200 DDR2, CL4 (Kingston KVR533D2N4K2/2G) | € 121,47 | ||||
| Videokaart | Asus GeForce 7600 GT 256MB Silent | € 130,77 | ||||
| TV-kaart | Hauppauge WinTV PVR-150MCE | € 49,90 | ||||
| Geluidskaart | Creative Soundblaster Audigy 4 | € 46,98 | ||||
| Netwerkcontroller | Onboard Marvel 88E1116 gigabit LAN-controller | |||||
| Harddisk | Maxtor DiamondMax 10, 250GB | € 64,31 | ||||
| Dvd-brander | Samsung SH-S182M 18x | € 28,- | ||||
| Diskettestation | ALPS Diskette Drive (Zwart) | € 8,25 | ||||
| Flash-lezer | Apacer Embedded Card reader 15 in 1 (zwart) | € 9,28 | ||||
| Behuizing | Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart) | € 96,- | ||||
| Monitor | LG L204WT 20" Breedbeeldmonitor | € 257,48 | ||||
| Toetsenbord en muis | Logitech Cordless Desktop S 510 | € 43,61 | ||||
| Luidsprekers | Logitech X-530 (5.1) | € 58,49 | ||||
| Totaalprijs bij opstellen BBG | € 1.199,95 | |||||
De goedkoopste leveranciers van deze configuratie kunnen opgezocht worden door de bovenstaande configuratie via deze link in je pricewatch winkelmand te plaatsen. De bestaande inhoud van je winkelmand wordt hierbij overschreven.