Ik heb de search helemaal uitgeplozen, maar een bevredigend antwoord op mijn vragen heb ik niet kunnen vinden.
INFO
Wat ik nu heb:
PIII450
15" merkloze monitor (refreshrate 60hz op 800x600)
Hercules 32 mb geforceII MX retail (5.5ns)
192 MB SDram
standaard 8.4 GB HD
standaard geluidskaartje
TOPIC
Dit is gewoon niet echt tof meer. Het is niet zo dat alles kut draait, maar ik wil gewoon weer es flink upgraden.
- Wat raden jullie mij nu aan te kopen, als het gaat om het volgende, met oog op de toekomst?:
1. proc., wat is het beste nu te doen? Misschien zelfs nog ff wachten op de AMD HAMMER..? Hij moet toch wel een eindje boven de 1 Gh komen te liggen.
2. videokaart, gaat hoofdzakelijk om een hoge framerate in 3D + photoshoppuh. Wordt dus waarschijnlijk Geforce ultra.. of..?
3. monitor, moet 17" worden: niet groter
4. HD, ongeveer 25/30 GB
5. geluidskaart; moet 'studiowerk' aankunnen
6. Ramgeheugen. Op die P4-mobo's schijnt een speciaal soort geheugen te zitten (RDram toch..?). Komt op de Hammer ook zoiets?
thx to y'all,
Bas.
INFO
Wat ik nu heb:
PIII450
15" merkloze monitor (refreshrate 60hz op 800x600)
Hercules 32 mb geforceII MX retail (5.5ns)
192 MB SDram
standaard 8.4 GB HD
standaard geluidskaartje
TOPIC
Dit is gewoon niet echt tof meer. Het is niet zo dat alles kut draait, maar ik wil gewoon weer es flink upgraden.
- Wat raden jullie mij nu aan te kopen, als het gaat om het volgende, met oog op de toekomst?:
1. proc., wat is het beste nu te doen? Misschien zelfs nog ff wachten op de AMD HAMMER..? Hij moet toch wel een eindje boven de 1 Gh komen te liggen.
2. videokaart, gaat hoofdzakelijk om een hoge framerate in 3D + photoshoppuh. Wordt dus waarschijnlijk Geforce ultra.. of..?
3. monitor, moet 17" worden: niet groter
4. HD, ongeveer 25/30 GB
5. geluidskaart; moet 'studiowerk' aankunnen
6. Ramgeheugen. Op die P4-mobo's schijnt een speciaal soort geheugen te zitten (RDram toch..?). Komt op de Hammer ook zoiets?
thx to y'all,
Bas.
" Play the violent strings of my symphony "