Hallo,
Gisteren wilde ik via wifi even de mail checken. Het inschakelen van de wifi duurde heel erg lang en ik besloot hem te annuleren. Dit lukte echter niet en vervolgens werkte niets meer. ctrl alt del niet, enter niet, start en afsluiten niet, niks niet. Dus door de power in te houden schakelde ik de laptop uit. Even wachten en toen wilde ik hem weer aanzetten. Toen deed hij heel weinig, alleen de lampjes gingen branden, er is dus wel power, maar verder niks. De ventilator draait wel.
Even de fora gecheckt.
reset dmv batterij eruit, power 30 sec indrukken, haalt niets uit.
Laptop uitzetten, FN indrukken, power aan en f11 continue indrukken. haalt ook niets uit.
De xp cd erin in opstarten maakt ook niets uit.
Met de 220V erin maakt ook geen verschil.
Geen garantie meer op de laptop, nooit iets uit elkaar gehaald, was een 2e hands maar draait al 6 mnd probleemloos,
type
HP DV1159, 14 inch, 1,6 ghz Pmobile, 256 mb RAM, etc.
Wie kan mij de tip geven, echt super shit!! laks in de backups....
alvast bedankt voor de hulp.
Remco
Gisteren wilde ik via wifi even de mail checken. Het inschakelen van de wifi duurde heel erg lang en ik besloot hem te annuleren. Dit lukte echter niet en vervolgens werkte niets meer. ctrl alt del niet, enter niet, start en afsluiten niet, niks niet. Dus door de power in te houden schakelde ik de laptop uit. Even wachten en toen wilde ik hem weer aanzetten. Toen deed hij heel weinig, alleen de lampjes gingen branden, er is dus wel power, maar verder niks. De ventilator draait wel.
Even de fora gecheckt.
reset dmv batterij eruit, power 30 sec indrukken, haalt niets uit.
Laptop uitzetten, FN indrukken, power aan en f11 continue indrukken. haalt ook niets uit.
De xp cd erin in opstarten maakt ook niets uit.
Met de 220V erin maakt ook geen verschil.
Geen garantie meer op de laptop, nooit iets uit elkaar gehaald, was een 2e hands maar draait al 6 mnd probleemloos,
type
HP DV1159, 14 inch, 1,6 ghz Pmobile, 256 mb RAM, etc.
Wie kan mij de tip geven, echt super shit!! laks in de backups....
alvast bedankt voor de hulp.
Remco