Toon posts:

Logitech Alto met Acer Aspire

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil binnenkort de Acer Aspire 5684WLMib gaan kopen

Afbeeldingslocatie: http://content.centralpoint.nl/objects/high_pic/155897.jpg

Ik wil graag de Logitech Alto erbij kopen om er ergonomisch mee te kunnen werken

Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/9981/31431fn5.jpg

Nu heb ik alleen gehoord, dat er een aantal laptops zijn, die van de Logitech Alto afgeleiden.

Weet iemand of dat bij de Acer Aspire 5684WLMib ook het geval is?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb zelf hier een ACER 5101WLMi, en die blijft keurig staan op de Alto. Alleen ik heb die Alto wel in de kast gezet, want ik vind het niet fijn werken persoonlijk.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik kan je in ieder geval vertellen dat je dat zou kunnen oplossen door een strip schuimrubber onderaan die steun te plakken, mijn ma heeft die ook icm een laptop die er afglijdt en dar schuimrubber was de oplossing.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:21:
Ik heb zelf hier een ACER 5101WLMi, en die blijft keurig staan op de Alto. Alleen ik heb die Alto wel in de kast gezet, want ik vind het niet fijn werken persoonlijk.
Waarom vind je hem niet fijn werken als ik vragen mag? En ben je van plan je Alto te verkopen? :P

Verwijderd

Topicstarter
geforce guy schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:21:
Ik kan je in ieder geval vertellen dat je dat zou kunnen oplossen door een strip schuimrubber onderaan die steun te plakken, mijn ma heeft die ook icm een laptop die er afglijdt en dar schuimrubber was de oplossing.
Ok :)

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:27:
[...]

Waarom vind je hem niet fijn werken als ik vragen mag? En ben je van plan je Alto te verkopen? :P
Ik vind het een groot gevaarte worden, en het beeldscherm staat ook veels te hoog vind ik. Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke ervaring.

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:32:
[...]

Ik vind het een groot gevaarte worden, en het beeldscherm staat ook veels te hoog vind ik. Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke ervaring.
Ok, ben je van plan je Alto te verkopen?

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:35:
Ok, ben je van plan je Alto te verkopen?
Ik wil hem wel verkopen, maar dan wel even buiten het topic/forum om. Stuur me maar even een Direct message.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand trouwens hoe je de alto met je laptop kan laten communiceren? Moet je dan een snoertje van de alto in je laptop steken, of hoe gaat dat?

• draadje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2025
heb de accer aspire 1703_sm 2.6 deze weegt meer dan 4.1 kg zelfs 6,1 kg.

kan ik de alto dan niet gebruiken of valt het wel mee (stevigheid)

kan er altijd nog de accu uithalen dus op netstroom werken.

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:23:
Weet iemand trouwens hoe je de alto met je laptop kan laten communiceren? Moet je dan een snoertje van de alto in je laptop steken, of hoe gaat dat?
Er gaat een USB kabeltje in je laptop.

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:21:
[...]

Er gaat een USB kabeltje in je laptop.
Ok thnx. Ik heb wel een muis die ik ook nog erbij wil gebruiken (geen draadloze). Deze muis kan ik vervolgens in een usb poort van de alto steken?

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:44:
[...]

Ok thnx. Ik heb wel een muis die ik ook nog erbij wil gebruiken (geen draadloze). Deze muis kan ik vervolgens in een usb poort van de alto steken?
Ja, klopt

Pagina: 1