Toon posts:

Vraagje over het Asus P5B-E Plus moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vrijdag een Asus P5B-E Plus moederbord met een Intel Core 2 Duo E6600 processor, echter klaagt Asus PC Probe II steeds dat mijn VCore te laag is (deze draait tussen de 1.1 en 1.3 gemiddeld), nu zit er op mijn moederbord een 8Pins CPU voedings connector, echter zit er standaard een zwart blokje in de 4 linkse punten. Ik heb de kabel van mijn voeding dus ook in 2x 4 gesplitst en alleen de rechtse 4 maar aangesloten. (De voeding is een Tagan TG530-U22 530 Watt). Nu is mijn vraag moet ik toevallig dat linkse stuk toevallig nu wel aansluiten en kan dit geen kwaad als ik dit probeer?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat het doet kan ik je ook niet vertellen, maar dat het geen kwaad kan wel.
Ik heb hier ook gewoon alle 8 pinnetjes aangesloten op m'n P5B deluxe.
En hij draait als een zonnetje :Y)

Staat verder de vcore in de BIOS op auto?
Dan zou het gewoon goed moeten zijn lijkt me. Mijn overgeklokte(!) 6600 draait volgens Probe op 1.34V Dus ls ie blijft zeuren kan je hem ook in de BIOS op iets van 1.3V zetten.

[ Voor 37% gewijzigd door fsfikke op 25-02-2007 14:22 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:20:
Wat het doet kan ik je ook niet vertellen, maar dat het geen kwaad kan wel.
Ik heb hier ook gewoon alle 8 pinnetjes aangesloten op m'n P5B deluxe.
En hij draait als een zonnetje :Y)

Staat verder de vcore in de BIOS op auto?
Dan zou het gewoon goed moeten zijn lijkt me. Mijn overgeklokte(!) 6600 draait volgens Probe op 1.34V Dus ls ie blijft zeuren kan je hem ook in de BIOS op iets van 1.3V zetten.
Zover ik weet staat deze gewoon op auto (ik heb daar athans niets aan aangepast). BTW bedankt voor de tip, is misschien ook een oplossing.