Toon posts:

laptop/pc allround

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik ben al enige tijd in gedachte om een nieuwe laptop of pc te gaan kopen. Ik zit alleen nog in twijfel of ik voor een laptop ga, of voor een desktop. Het is altijd handig met een laptop omdat ik nog al eens bij mijn schoonfamilie ga slapen. Dus mijn voorkeur ligt wel bij een laptop. Uitbreiden is niet mogelijk dan, maar hier kan ik mee leven, aangezien ik niet van plan ben zwaardere games te gaan spelen.

Met gaming bedoelde ik dus het spel counter strike 1.6 en eventueel cs pro mod zodra die uitkomt. Voor de rest speel ik geen zwaardere spellen. Trackmania is het hoogst zover ik weet.

Ook heb ik graag meerdere applicatie's open, waardoor een duo core toch wel van pas zal komen. Ik wil bijvoorbeeld tegelijk: Mirc, pokerstars, quickpar, ftd, grabit, msn, webpagina's open hebben. Dan wil ik niet hebben dat hij enorm traag is.

Ik heb zelf al aan de Asus A6T gedacht met XL52/1GB/7600 maar helaas is die nergens meer verkrijgbaar.

Mijn budget ligt rond de 1000 euro, hoe minder hoe beter, maar wil dit niet ten nadele van mijn snelheid hebben. Heb ook naar zepto gekeken, maar die kwam helaas boven mijn budget uit. Vandaar dus mijn post hier, zijn er hier nog mensen met tips of een aantal aanraders?

Alvast hartelijk bedankt!!

Verwijderd

Voor 999 euro kun je bij laptops4u een Compal scoren. Specs: C2D T5600, 1 GB geheugen en 7600.

Dat vind ik één van de betere deals. Tenzij je zoals velen hier persé voor een Asus wil gaan, dan betaal je wat meer en krijg je wat minder imo. Compal is hier (in NL) wat minder bekend, maar zij leveren barebones aan onder andere Zepto en Ahtec.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen voorkeur aan een merk, zolang hij maar betrouwbaar is, en vandaar dat ik hier kom kijken. Mensen met daadwerkelijke kennis over producten is beter.

Zal eens kijken bij die compal, nog andere aanraders?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Tja dit is niet de manier om een dergelijk topic te openen. Je weet wat je er mee gaat doen en wat de eisen daarvoor zijn. Dan kan je aan de hand van die eisen dus ook de minimale specs van je nieuwe laptop bepalen. Aan de hand daarvan kan je dus een wensenlijstje maken.

Deze dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.