Gister had ik onderdelen voor m'n nieuwe PC aangeschaft; AMD Athlon 4200+, M2N SLI Deluxe, Sapphire X1950XT, 1 GB Corsair Ram, Creative Xtreme Audio, 2x 250 GB HDD. Dat terzijde. Ik heb m'n PC in elkaar gezet, maar tijdens het opstarten zie ik een zwart scherm en komt daar geen verandering in. Desondanks mijn monitor zwart blijft hoor ik wel het gepiep van de PC doordat hij bezig is met de bios setup. Ook draaien alle fans en gloeien alle leds.
Waar ligt dit aan? Is de bedrading fout of is de videokaart stuk? Ga alsjeblieft niet memberaten en zeggen dat ik moet kijken bij een guide. Dat heb ik namelijk verscheidene keren gedaan en zonder geluk. Er staat vooral uitgelegd hoe je de onderdelen erin moet steken en ik weet zeker dat ik dat wel heb goed gedaan. Alleen de bedrading zou misschien fout kunnen zijn omdat dit de eerste keer is dat ik met nieuwe SATA bedrading werk.
Waar ligt dit aan? Is de bedrading fout of is de videokaart stuk? Ga alsjeblieft niet memberaten en zeggen dat ik moet kijken bij een guide. Dat heb ik namelijk verscheidene keren gedaan en zonder geluk. Er staat vooral uitgelegd hoe je de onderdelen erin moet steken en ik weet zeker dat ik dat wel heb goed gedaan. Alleen de bedrading zou misschien fout kunnen zijn omdat dit de eerste keer is dat ik met nieuwe SATA bedrading werk.