Sinds enkele dagen vertoont het touchpad van mijn iBook kuren. Het is onmogelijk om er nog precies mee te werken omdat de cursor voortdurend verspringt. Het lijkt op het eerste zicht een hardware probleem omdat het zo plots opgedoken is. Zijn er desalniettemin zaken die ik kan proberen? Het besturingssysteem is Mac OS X 10.4.8 .
Gewoon opsturen en niet gaan klommelen met de hardware. Apple heeft wel redelijke support.
Ik heb een iBook G4 gehad, en als ik de touchpad een tijd niet gebruikt had werkte deze slecht en onbetrouwbaar. Maar als ik dan stug door bleef werken werd hij na verloop van tijd weer soepel. Waar dat door komt weet ik niet, maar het leek te maken te hebben met de toplaag van de touchpad die stroef wordt als deze weinig gebruikt wordt.
Hier stond achterhaalde informatieā¦
Ik gebruik altijd mijn touchpad dus dat lijkt mij niet de oorzaak.DiGiSTORM_ schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:23:
Ik heb een iBook G4 gehad, en als ik de touchpad een tijd niet gebruikt had werkte deze slecht en onbetrouwbaar. Maar als ik dan stug door bleef werken werd hij na verloop van tijd weer soepel. Waar dat door komt weet ik niet, maar het leek te maken te hebben met de toplaag van de touchpad die stroef wordt als deze weinig gebruikt wordt.
Het ene moment werkt het stukken beter dan het andere.
Als je een usb-muis oid aansluit, en het probleem is dan weg, dan weet je wel genoeg toch?
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Verwijderd
start een op vanaf de installatie cdl, heeft hij het hier ook mee?
als dit wel zo is, dan is het touchpad defect. oplossing: topcase vervangen.
groetjes,,
als dit wel zo is, dan is het touchpad defect. oplossing: topcase vervangen.
groetjes,,
Pagina: 1