Toon posts:

Hierarchie in MS Visio> uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk in Visio de hierarchie 'feature' uit te schakelen:

wat nu niet kan is het volgende:

in de Organization Chart drawing, bijvoorbeeld een manager in de tekening slepen
(of welke functie ook): manager A, vervolgens een tweede manager B ernaast zetten
en dan een manager C onder die twee andere managers plaatsen...

dan manager A en C verbinden, om vervolgens manager B en C te verbinden, hetgeen
er voorzorgt dat de relatie tussen A en C verdwijnt....

dit wil ik dus niet: is er een manier om deze feature uit te schakelen, of te omzeilen of weet
ik wat
zodat ik gewoon kan verbinden wie ik wil verbinden en er geen relaties zomaar verdwijnen...?

ik heb al allerlei dingen geprobeerd maar kom er niet uit... wie wel?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb geen Visio geinstalleerd staan dus weet het niet zeker, maar ik kan me voorstellen dat het simpelweg niet kan met dat template. Misschien kan je beter voor een ander template gaat dan Organizational.

offtopic:
Edit: trouwens welkom op GoT! :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 25-02-2007 20:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke editie van Visio gebruik je? Ik zit even te kijken in Visio2007, maar krijg het zo 123 ook even niet voor elkaar. Helaas ben ik dan ook niet zo super bekend met de ins en outs van Visio :p
Misschien kan je het wel voor elkaar krijgen door de tekening ondersteboven te tekenen?
Een manager kan immers wel twee medewerkers hebben, en andersom volgens visio blijkbaar niet...

[ Voor 32% gewijzigd door sanfranjake op 26-02-2007 12:26 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters