[XP] D-link DWL 520+ doet het niet. Maar word wel herkend

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb hier in mijn PC een heuze D-link DWL 520+. Ik heb deze kaart omdat het schijnt dat hij zowel krachtig is als dat hij goed ondersteund word door Linux. Nou klopt het voor het tweede geval( hij doet het gewoon standaard onder linux). Maar hij doet het dus niet onder windows. Ik heb de drivers geinstalleerd. De drivers willen niet de kaart zien. Achterop de kaart brand het lichtje ook niet. Ik weet voor 100% dat het aan de drivers ligt onder windows. De kaart word namelijk gewoon gezien door everest.

Nou heb ik tijdelijk een Siemens USB kaart erin zitten( een Gigaset 108 USB adapter) Deze kaart werkt op het eerste gezicht redelijk. Alleen heb ik op zolder een wifiantenne verlenger nodig omdat ik anders geen snelle stabiele verbinding heb. Hij valt echt te vaak weg om goed te werken.

Nou vraag ik mij af wat er kan voor zorgen dat zowel windows als de drivers van D-link de kaart niet zien. Maar een programma als Everest wel. Ik begin redelijk boos te worden op de beide kaarten :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
En omdat ik echt omhoog zit met dit probleeem

*kick*

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Driverproblemen mogen in het betreffende OS-forum :)

CSA > WC

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Nog maar een keertje :\. Ik hoop dat dit de laatste kick is

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
En jammer gneoeg is mijn verhaal niet uitgekomen :'(
Heeft ECHT niemand dan ook maar een flauw benul wat hier de oplossing van kan zijn. Internet op zolder ZONDER wifi antenne verlenger is geen pretje.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik zou nog 1 keer dit probleem onder de aandacht willen brengen :/.
Als het echt niet lukt zal er binnenkort een topic moeten verschijnen dat gaat over het perfect aanleggen /herstellen van een bedraad netwerk ( ligt nu nog een ISDN infrastructuur. Niet de nieuwste dus)

Maar alsjeblieft zou ik het nog op deze manier willen doen( draadloos dus) Dit omdat ik op zolder zit en dan kabels gaan aanleggen is geen pretje

Pagina: 1