Nou, de zondag begint alweer goed.
Had de laatste tijd er wat last van dat XP vast liep.
Dus ik denk installeer even XP erweer overheen misschien dat dat wat scheelt.
En of dat wat scheelt...
Schijnbaar de verkeerde optie gekozen en heb nu dus een nieuwe installatie gedaan.
Heb wel een back up maar die wil ik eigenlijk nog niet proberen vanwege meest recente bestanden.
Ik kan nog wel alle progs vinden op de harde schijf maar de verwijzingen in het register werken natuurlijk niet meer.
Dus valt de schade op zich wel mee maar het is wel weer lastig.
Dus het makkelijkste zou zijn als ik de de herinstallatie van XP kan terugdraaien.
Vraag is dus kan dat??
Herstel punten zijn er niet en ook in het software scherm is helemaal niets te vinden (??).
Zoals gezegd zijn alle progs nog te vinden en ook het adressenboek van outlook.
Maar mijn grootste angst is dat ik ook alle mailtjes kwijt ben, of kan ik deze ook nog ergens vinden?
Dank jullie voor jullie tijd
Had de laatste tijd er wat last van dat XP vast liep.
Dus ik denk installeer even XP erweer overheen misschien dat dat wat scheelt.
En of dat wat scheelt...
Schijnbaar de verkeerde optie gekozen en heb nu dus een nieuwe installatie gedaan.
Heb wel een back up maar die wil ik eigenlijk nog niet proberen vanwege meest recente bestanden.
Ik kan nog wel alle progs vinden op de harde schijf maar de verwijzingen in het register werken natuurlijk niet meer.
Dus valt de schade op zich wel mee maar het is wel weer lastig.
Dus het makkelijkste zou zijn als ik de de herinstallatie van XP kan terugdraaien.
Vraag is dus kan dat??
Herstel punten zijn er niet en ook in het software scherm is helemaal niets te vinden (??).
Zoals gezegd zijn alle progs nog te vinden en ook het adressenboek van outlook.
Maar mijn grootste angst is dat ik ook alle mailtjes kwijt ben, of kan ik deze ook nog ergens vinden?
Dank jullie voor jullie tijd