Toon posts:

Heb ik nog wel garantie op mijn iMac en hoe vraag ik het aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn iPod is steeds meer aan het kapot gaan. Na een paar maanden zonder brander gewerkt te hebben (Doet het niet meer) Een computer die vastloopt als je er iets van usb bij stopt en het beeld wat soms half wegvalt. Wil ik hem toch maar eens laten maken voor het te laat is. Ik heb hem minder dan een jaar geleden online gekocht op apple.com dus ik zou eigenlijk nog garantie moeten hebben. Hoe vraag ik dit precies aan? Moet ik er voor bellen want op de site kan ik alleen DIY dingen vinden of ik moet er heel erg overheen kijken. En zijn er ook reparatie centra waar ik heen kan? Ook wilde ik even weten dat als ik hem weg laat sturen voor reparatie hoe lang ik hem dan kwijt ben en of ze ook een monteur langs sturen.

Alvast bedankt

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Doe eens even een belletje naar Apple (staat op je factuur oid)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 13:25

job

deze link is het ook niet? http://depot.info.apple.com/

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar vind ik dus alleen info over toetsenbord en ram kapot

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:00:
Ja daar vind ik dus alleen info over toetsenbord en ram kapot
Bel nou maar gewoon naar Apple...

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 11:06:
Mijn iPod is steeds meer aan het kapot gaan. Na een paar maanden zonder brander gewerkt te hebben (Doet het niet meer) Een computer die vastloopt als je er iets van usb bij stopt en het beeld wat soms half wegvalt. Wil ik hem toch maar eens laten maken voor het te laat is. Ik heb hem minder dan een jaar geleden online gekocht op apple.com dus ik zou eigenlijk nog garantie moeten hebben. Hoe vraag ik dit precies aan? Moet ik er voor bellen want op de site kan ik alleen DIY dingen vinden of ik moet er heel erg overheen kijken. En zijn er ook reparatie centra waar ik heen kan? Ook wilde ik even weten dat als ik hem weg laat sturen voor reparatie hoe lang ik hem dan kwijt ben en of ze ook een monteur langs sturen.

Alvast bedankt
Op http://www.apple.com/support kun je aan de rechterzijde je serie nummer invoeren. Zo krijg je te zien of hij nog in garantie is of niet. Het kan zijn dat die data niet helemaal klopt, ga altijd uit van je eigen aankoopsbewijs.

Wanneer je een monteur aan huis wilt, zul je een AppleCare Protection Plan moeten hebben. Wanneer je dit hebt, bel je met Apple en dan zullen ze eerst telefonisch met je kijken of het een hardware of software probleem is. Wordt het geisoleerd naar een hardware probleem, dan mag je vragen om een zogenaamde onsite.

Reparatie centra kun je zelf ook opzoeken en wel op http://www.apple.com/nl/buy/locator/
Vergeet niet bij stap 1 te kiezen voor "Service zoeken".

Hier had uw reclame kunnen staan.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Je hebt volgens mij 1 jaar lang recht op gratis reparatie, support e.d. via Apple (AppleCare); wil je daarbuiten hier recht op hebben dan moet je die periode verlengen (zie AppleCare packs in de winkel of Apple Store).

Ik weet niet hoe oud je iMac is, maar als ie niet meer binnen AppleCare valt dan weet ik vrijwel zeker dat Apple de nodige kosten in rekening zal brengen voor de reparatie (en dat kan best een dure grap worden)

EDIT: Zie ook 1 post hierboven ;)

[ Voor 4% gewijzigd door mindcrash op 25-02-2007 12:17 . Reden: Ik was weer eens iets te lang aan het tikken... ;) ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Pagina: 1