gebruikerservaring Toshiba satellite in bijzonder met Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:19
Ik sta op het punt om de toshiba A100-820 te kopen. Deze kan ik tegen gereduceerde prijs kopen via een vriend met een bedrijf.
Specificatie's zijn als volgt:
Proccesor T5200 1,6 Ghz FSB 533 MHZ
2 GB ram
geforce 7600 Go
OS Vista premium

Ik heb gekeken op internet maar kan geen gebruikerservaring vinden over deze laptop.

Ik wil even weten wat jullie van de toshiba satellite vinden en vooral in combinatie met Vista.

Andere ervaringen met toshiba zijn natuurlijk ook welkom

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart
er is echt MEER dan zat te vinden over de A100s van Toshiba. En verder loopt er in WOS een Vista ervarinen draadje, neem daar eens een kijkje voor wat betreft je vragen over Vista :)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik verkoop die machines ook, er staat er ook eentje te draaien in de winkel als demo.
De laptop ziet er degelijk uit, voelt ook stevig aan.
De videokaart is meer dan voldoende voor Aero etc. Wat ik wel jammer vind aan de laptop is de relatief langzame harddisk. Toshiba heeft er een handje van daar nog aardig op te bezuinigen.
Het zou niet de eerste krachtpatser zijn van Toshiba, die vervolgens wordt uitgerust met een 4200rpm harddisk. Dit durf ik niet helemaal met zekerheid te zeggen trouwens, het zou bij deze ook een 5400rpm kunnen zijn. Het is wel iets om echt rekening mee te houden.
Windows Vista houdt er niet voor niets rekening mee met het berekenen van de prestatie index.
Een keer raden welke de laagste score haalt... de harddisk dus.
Dat er nog weinig gebruikerservaringen van dit specifieke model te vinden zijn, kan wel kloppen, deze uitvoering is er nog niet zo gek lang.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

met een beetje zoekwerk kom je hier wel uit. Gebrek aan eigen inzet dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.