[testcase] Poppen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:03
Kwam nog een wat oude foto shoot tegen van toen ik net mijn D 50 had gekocht.

genomen in juni 2006 met de D50 met Kit lens.
1
Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/3619/pop1jm9.jpg
2
Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/3300/pop2oq8.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 25-02-2007 12:27 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sorry, maar dit is nu niet echt een showcase:

• Staat geen info over hoe wie wat waar bij...
• 2 foto's, and that's it.... :?
• Deze foto's kan imo iedereen met een camera nemen. Dit is point and shoot werk, meer niet

Wellicht is het verstandig eerst de FAQ nog eens te lezen of te kijken naar voorbeelden voordat je hier werk gaat posten? :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38

Zoefff

❤ 

Zoals je kan lezen in de FGS Policy hebben we een aantal vereisten voor een showcase, dit topic voldoet daar niet helemaal aan. Ik heb er een testcase van gemaakt en laat het topic open, maar verwacht van jou dat je de topics nog wel even nummert, en wat beter uit de doeken doet wat je precies met de foto's wilt :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:03

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

je moet de foto's inderdaad nog even nummeren zoals zoeff al zei (denk dat hij dat bedoelt tenminste :P). Je kleuren en scherpte vind ik best mooi, evenals je bokeh (achtergrond blur). Als dit een echte vrouw was met goede blik dan waren dit geen slechte foto's geweest geloof ik :P...
Toch een beetje een rare testcase...leg inderdaad eens uit wat je insteek was :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
Ik gebruik ook wel eens een pop om de belichting voor een portretfoto in te stellen. Poppen zijn geduldig, kinderen niet, vandaar.
Als ik dit zo bekijk zou ik in elk geval de ogen beter proberen uit te lichten, zeker onder de wimpers vind ik ze vrij donker.

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:03
Ik het het FAQ gelezen maar het enige wat hier niet gedaan is is dat er niet meer dan 4 foto's in staan.
Maar Belichting is goed, compositie is goed, en de scherpte is goed.
Dus kan niet echt spreken van een test case.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38

Zoefff

❤ 

Toch verwachten we bij een showcase niet voor niets minimaal 4 foto's, en dus om die reden alleen al kan ik er beter een testcase van maken. Daarnaast zijn de foto's misschien wel goed belicht, maar toch vind ik het niet showcasewaardig :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1