Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Ik wens je veel succes, ik ben er ook naar op zoek geweest, maar heb zoiets nooit kunnen vinden. Wel met een interne poort ipv een header, maar verder wordt het vrij lastig.
Was ook al een keer aan het zoeken geweest.
jmr in "USB 2.0 controller met interne 9-pins co..."
USB 2.0 PCI KAART & 3,5" HUB
Bestnr.: 973241 - 89
www.conrad.nl
www.conrad.nl
"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
Helaas, die hebben gewoon een extern type aansluiting intern zitten, dus vrij nutteloos.
Nou, ik ben maar wat aan het solderen geslagen. Losse pennetjes gevonden, aan doorgeknipte USB kabels gesoldeerd enzowaar, alles werkt. Kostte me wel 2 USB kabels, maar ach. Eigenlijk nog veel leuker dan zo'n kant en klaar ding
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
waarom niet die pinnen aan de interne usb solderen? zelfde effect, maar kost je geen usb kabel.
offtopic:
Was 1 van die 2 een usb->mini-usb? ik zoek nog een los usb-mini stekkertje
Was 1 van die 2 een usb->mini-usb? ik zoek nog een los usb-mini stekkertje
Verloopkabeltjes van USB-A naar USB-header bestaan wel, ik weet niet of en zo ja waar je ze kunt bestellen hier in de buurt.
voorbeeldje

voorbeeldje

Verder weet ik niet in hoeverre dit soort oplossingen, net als zelf gesoldeerde brouwsels voldoen aan de eisen die de USB 2.0 standaard stelt wat betreft afscherming tegen RFI e.d.# You can also connect this cable to the internal port (USB type A female) of PCI USB card, or USB firewire combo card.
[ Voor 33% gewijzigd door Henk007 op 25-02-2007 19:50 ]
Dit is volgens mij ook de Conceptronic USB upgrade kit, even zoeken, want in de pricewatch staan ze niet onder deze naam, maar bv. Salland heeft hem wel (even zoeken, I/O Apparatuur -> USB Hubs & kaarten -> daar staat hij tussen. Er zullen vast ook wel andere winkels zijn die hem hebben (want Conceptronic is een redelijk algemeen merk)jmr schreef op zondag 25 februari 2007 @ 10:22:
Was ook al een keer aan het zoeken geweest.
www.conrad.nl
Voor de pinout kan je dit .pdf'je gebruiken die ik een keer heb opgevraagd.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Pagina: 1