Goedemorgen,
Ik heb een Grandtream Handytone 486 kastje: ik kan hier dus mijn vaste telefoon aan hangen.
Alles geconfigureerd zoals Voipbuster dat wenst, en inderdaad ik kan INGEBELD worden.
Uitbellen kan echter NIET: ik heb wel KIESTOON maar geen verbinding (altijd in gesprek na 5 seconden wachten)
Ook kan ik niet een EMAIl versturen: die wordt geblokkeerd als het kastje ertussen hangt. Ik heb mijn antivirus Symantec uitgeschakeld, maar dan verzend hij helamaal niet.
Gedaan tot nu toe:
- Grandstream gemailed, geen goede hulp
- Allerlei instellingen geprobeerd in de Handytone, van Sip1. tot connectionserver, etc.
- In de Modem poort 5060 opengezet
- Zoeken, zoeken, zoeke op internet, voipbusterforum, etc.
Ik heb Tele2 Adsl, dus er hangt aan de Modem al een telefoon.
(Maar je wilt verder, tele2 gaat er ooit ook weer uit...)
Wie heeft een idee?
Ik heb een Grandtream Handytone 486 kastje: ik kan hier dus mijn vaste telefoon aan hangen.
Alles geconfigureerd zoals Voipbuster dat wenst, en inderdaad ik kan INGEBELD worden.
Uitbellen kan echter NIET: ik heb wel KIESTOON maar geen verbinding (altijd in gesprek na 5 seconden wachten)
Ook kan ik niet een EMAIl versturen: die wordt geblokkeerd als het kastje ertussen hangt. Ik heb mijn antivirus Symantec uitgeschakeld, maar dan verzend hij helamaal niet.
Gedaan tot nu toe:
- Grandstream gemailed, geen goede hulp
- Allerlei instellingen geprobeerd in de Handytone, van Sip1. tot connectionserver, etc.
- In de Modem poort 5060 opengezet
- Zoeken, zoeken, zoeke op internet, voipbusterforum, etc.
Ik heb Tele2 Adsl, dus er hangt aan de Modem al een telefoon.
(Maar je wilt verder, tele2 gaat er ooit ook weer uit...)
Wie heeft een idee?