Ik heb een bak waar @home op draait samen met Windows 2000, internetten loopt relaxed, niks te klagen. Nou heb ik dus ook 3 andere pc's via een hub met elkaar en die Windows2k bak zitten. Ik heb ontzetten veel problemen met winroute gehad maar nadat ik windows2k er opnieuw opgezet had werkte het perfect, het surfen dan.
Nou heb ik het probleem dat voor de rest niets het doet, mIRC niet, ICQ niet, FTP niet, en Eudora niet
. Ook pingen en tracen doet ie ook niet.
Raar genoeg doet deze
het wel, maar dat komt omdat ik WinRoute als http-proxy heb opgegeven. Voor de rest werkt helemaal niets. Vooral mIRC vind ik niet zo tof, ik heb al geprobeerd winroute als socks4/5 server op te geven maar dat werkt allemaal niet, alleen surfen werkt.
Heeft er iemand oplossing of een suggestie?
ps: Ik heb als ip-adres 192.168.0.3, server heeft 1, de rest ook ergens in die range, subnetmask = 255.255.255.0
Als gateway heb ik 192.168.0.1 opgegeven maar zonder gateway blijg ik hetzelfde verhaal houden.
Als dns servers heb ik de dns-servers van @Home opgegeven.
Nou heb ik het probleem dat voor de rest niets het doet, mIRC niet, ICQ niet, FTP niet, en Eudora niet
Raar genoeg doet deze
Heeft er iemand oplossing of een suggestie?
ps: Ik heb als ip-adres 192.168.0.3, server heeft 1, de rest ook ergens in die range, subnetmask = 255.255.255.0
Als gateway heb ik 192.168.0.1 opgegeven maar zonder gateway blijg ik hetzelfde verhaal houden.
Als dns servers heb ik de dns-servers van @Home opgegeven.