Ik.
Is je vraag nu beantwoord?
[/flauw]
Maar, even serieus. Wat wil je bereiken/weten met dit topic over experts-exchange? Wat zijn je eigen ervaringen met deze site?
Vergeet niet dat dit een discussie-forum is. Dat betekend dat er verwacht wordt dat een topic gestart wordt met een onderbouwde probleem-/vraagstelling en dat uit de Topicstart ook moet blijken wat je eigen mening is. Bekijk nu je eigen topicstart nog eens en pas deze even aan. (anders ben ik bang voor je dat dit topic niet lang open blijft
)
Is je vraag nu beantwoord?
[/flauw]
Maar, even serieus. Wat wil je bereiken/weten met dit topic over experts-exchange? Wat zijn je eigen ervaringen met deze site?
Vergeet niet dat dit een discussie-forum is. Dat betekend dat er verwacht wordt dat een topic gestart wordt met een onderbouwde probleem-/vraagstelling en dat uit de Topicstart ook moet blijken wat je eigen mening is. Bekijk nu je eigen topicstart nog eens en pas deze even aan. (anders ben ik bang voor je dat dit topic niet lang open blijft
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Ik kom er wel eens terecht als ik google op een of andere error of iets dergelijks en ik vind eerlijk gezegd dat het een van de meest waardeloze dingen is als je wilt troubleshooten. Als je de vraag ziet moet je weer tig keer klikken om het antwoord te zien, dat is niet makkelijk. Daarom is GoT zo makkelijk, gewoon topics doorbladeren waar je verschillende oplossingen vind.
Verder vraag ik me ook een beetje af wat de bedoeling is van dit topic?
Verder vraag ik me ook een beetje af wat de bedoeling is van dit topic?
Heb me er zo'n 8 jaar geleden eens geregistreerd en er daarna nooit meer nagekeken tot vorig jaar. Toen had ik een aantal vragen gesteld daar en werd er goed geholpen. Het voordeel dat ik al zolang lid was is dat er een heleboel punten op mijn account stonden waardoor ik elke vraag het makkelijkst aantal punten kon geven.
Met die punten kunnen de beantwoorders weer aanzien werven of zelf punten verzamelen om vragen te stellen.
Met die punten kunnen de beantwoorders weer aanzien werven of zelf punten verzamelen om vragen te stellen.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Ik snap niet wat dit topic op GoT doet; ik stel voor dat je wat uitgebreidere topicstarts gaat maken die wat relevanter zijn en passen binnen Policy: Alle regels die op het forum gelden
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()