Toon posts:

Hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma waarmee ik het filmformaat kan verkleinen, het nieuwe filmformaat moet 176x144 worden. Dus zoek ik een programma die een MP4 film kan omzetten naar een filmformaat van 176x144, met nog steeds een goede kwaliteit.
Ik heb het al geprobeerd met het programma xviD4PSP, maar daar begreep ik niet veel van. |:(

Heeft iemand een goed en makkelijk programma voor mij? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 15:37

Wiebbe

<none />

Welkom op Gathering of Tweakers :)

Ik zou je aanraden om even een aantal FAQ en Huisregels te lezen van de betreffende fora. GoT is helaas geen zoek machine voor je. Voordat je een vraag stelt kan je beter even google gebruiken en zoeken op het forum. Mocht je echt niks kunnen vinden maak dan een post in het goede forum aan met wat je gevonden hebt en wat niet voldoet misschien dat we je dan kunnen helpen.

Deze vraag zal sowieso in een ander forum gestelt moeten worden :)

Standaard huis FAQ:

Korte FAQ

[ Voor 17% gewijzigd door Wiebbe op 24-02-2007 23:42 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben bang dat GoT je daar ook niet mee kan helpen. In ieder geval niet in dit fora, dit is voor games etc, ik kan je aanraden om het in dit fora te proberen.

Audio, Video & HiFi
Audio, Video & HiFi

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 21:23
Google is je vriend.
En GOT search heb je ook niet gebruik neem ik aan?

http://nl.start2.mozilla....rs&lr=&btnG=Google+zoeken

-edit-

To late :P

[ Voor 5% gewijzigd door M.Koers op 24-02-2007 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Imtoo heeft een hele reeks goeie programma's voor dit soort dingen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-10 09:34

krvabo

MATERIALISE!

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens naar virtuadub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 09:05
tmpg-encoder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :)

Spielerij - Games & Discussies is niet een plaats waar onderwerpen als dit passen, ondanks dat je het toevallig (gok ik?) op een PSP wilt afspelen. Daar zijn andere subfora voor. Dit staat ook uitgelegd in de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan elk subforum :)

Ik zie dat je je vraag ook in het Het PlayStation Portable topic deel 19 hebt gezet. Het is niet de bedoeling een topic op meer dan een plaats te stellen. Omdat het hier niet echt past en verplaatsen geen zin heeft als je het toch al dubbel hebt gevraagd, sluit ik dit topic.

Lees dus ajb eens even de sticky topics door voor wat tips over hoe het forum werkt, ditzelfde geldt voor de http://gathering.tweakers.net/forum/faq: bedenk de volgende keer ook ajb even een topictitel die iets zegt over de inhoud :)

Je antwoord is trouwens al gegegeven in de allereerste post in dat topic: klik, lees die dus even door :Y)
(Degene die antwoord gaf op je vraag, gaf per ongeluk de verkeerde URL).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.