Na een tijdje Windows XP via Bootcamp te hebben gedraaid (voor de games) wilde ik Windows Vista wel eens proberen. Dus de DVD als startup disk ingesteld en installeren die hap. Ik heb voor een schone installatie gekozen, dus mijn Windows XP partitie heb ik laten formatteren.
Windows Vista werkt nu als een zonnetje, maar ik krijg met geen mogelijkheid meer Mac OS X opgestart.
Geprobeerd:
- Opstarten met ALT (option) > er komen geen opties in beeld
- Opstarten met de Mac OS X installatie DVD er in en C ingedrukt houden
In alle gevallen gaat hij doodleuk Windows Vista starten. Het stomme is dat hij wel vanaf de Vista installatie DVD start als ik die er in doe.
Heeft iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen proberen? Zelf een totale herinstallatie lukt nu niet, want ik kan niet van de Mac OS X DVD starten.
Ik heb zelf het idee dat ik in de fout ben gegaan bij het instellen van de Vista DVD als startup disk, maar zeker weten doe ik het niet.
Windows Vista werkt nu als een zonnetje, maar ik krijg met geen mogelijkheid meer Mac OS X opgestart.
Geprobeerd:
- Opstarten met ALT (option) > er komen geen opties in beeld
- Opstarten met de Mac OS X installatie DVD er in en C ingedrukt houden
In alle gevallen gaat hij doodleuk Windows Vista starten. Het stomme is dat hij wel vanaf de Vista installatie DVD start als ik die er in doe.
Heeft iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen proberen? Zelf een totale herinstallatie lukt nu niet, want ik kan niet van de Mac OS X DVD starten.
Ik heb zelf het idee dat ik in de fout ben gegaan bij het instellen van de Vista DVD als startup disk, maar zeker weten doe ik het niet.
edit:
Het bestandje "Startup Disk.cpl" wil dus ook niet draaien onder Vista
Het bestandje "Startup Disk.cpl" wil dus ook niet draaien onder Vista
[ Voor 4% gewijzigd door -Mous- op 24-02-2007 22:50 ]