Hallo beste tweakers,
Ik zit met een groot probleem eerst even mijn syteem specificaties
ASUS A7N8X-E DELUXE moederbord
ATHLON XP 3200+ processor
1X 1GB KINGSTON DDR400 geheugen
SAPPHIRE X1600 PRO videokaart
1 x 300 GB ide harddisk (maxtor)
1x 160 GB sata harddisk (western digital)
WINDOWS XP PRO
Ik zit al weken te klooien om het systeem goed draaiend te krijgen, het grootste probleem is eingelijk dat ik graag vlieg met flight sims en dat de videokaart niet hoger komt als 3a4 FPS (oude flightsim 2004) nieuwe FSX krijg ik al helemaal niet van de grond. Alles geprobeerd nieuwe windows installatie (windows xp) alle nieuwste drivers van ati, moederbord en windows erin gezet ook nog geprobeerd met de oude drivers (weining verschil), wat instellingen in de bios veranderd (fast write, agp aperture size enz.) maar het lijkt erop dat niets helpt, weten jullie misschien nog een paar dingen die ik kan uitproberen.
Alvast bedankt,
klmes
Ik zit met een groot probleem eerst even mijn syteem specificaties
ASUS A7N8X-E DELUXE moederbord
ATHLON XP 3200+ processor
1X 1GB KINGSTON DDR400 geheugen
SAPPHIRE X1600 PRO videokaart
1 x 300 GB ide harddisk (maxtor)
1x 160 GB sata harddisk (western digital)
WINDOWS XP PRO
Ik zit al weken te klooien om het systeem goed draaiend te krijgen, het grootste probleem is eingelijk dat ik graag vlieg met flight sims en dat de videokaart niet hoger komt als 3a4 FPS (oude flightsim 2004) nieuwe FSX krijg ik al helemaal niet van de grond. Alles geprobeerd nieuwe windows installatie (windows xp) alle nieuwste drivers van ati, moederbord en windows erin gezet ook nog geprobeerd met de oude drivers (weining verschil), wat instellingen in de bios veranderd (fast write, agp aperture size enz.) maar het lijkt erop dat niets helpt, weten jullie misschien nog een paar dingen die ik kan uitproberen.
Alvast bedankt,
klmes