Toon posts:

S.T.A.L.K.E.R: fatal error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet,

Ik heb de multiplayer beta van Stalker gedownload, maar krijg tijdens het laden een fatal error (zie screen)

screen: http://www.cijsouw.scarlet.nl/stalker%20error.jpg

ik krijg dit tijdens het laden als er staat "prefetching objects". na ongeveer 10 seconden krijg ik deze error.

core2duo E6600, geforce 8800GTX, 2gb ddr-800

wie kan mij helpen?

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 14:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ligt aan je hardware. ik wil je best helpen. Ruilen met mijn P4, 2,8 Ghz, Ati Radeon AIW 9800 Pro met 1,5 Gb DDR400 geheugen? Die draait hem zonder problemen :p

Is je beta wel op andere machines te draaien? En hoe doet die beta het? De laatste die ik heb gehad was alleen nog maar in staat je in het landschap te laten lopen met een geweer zonder tegenstanders :p

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Verwijderd

Topicstarter
Zou best een 8800GTX probleem kunnen zijn, ik heb namelijk met meer spellen rendering problemen.
Ik vraag me af of meer mensen met een 8800gtx/gts dit probleem hebben

edit: ik wil niet ruilen O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 20:32 ]

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 20:24:
Gegroet,

Ik heb de multiplayer beta van Stalker gedownload, maar krijg tijdens het laden een fatal error (zie screen)

screen: http://www.cijsouw.scarlet.nl/stalker%20error.jpg

ik krijg dit tijdens het laden als er staat "prefetching objects". na ongeveer 10 seconden krijg ik deze error.

core2duo E6600, geforce 8800GTX, 2gb ddr-800

wie kan mij helpen?
Ja volgens mij staat het al in de error omschrijving:

Hij kan een model niet laden. Schijnbaar ontbreekt stalker_bandit_3.ogf. Mischien kan je eens proberen de beta opnieuw te installeren (nieuwste build). stalker_bandit_3.ogf zou ergens in een van gamedata bestanden moeten staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Bart1983 op 24-02-2007 20:41 ]

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11-2024
De multiplayer beta van stalker heeft geen single player game ondersteuning in zich. In de tweede beta build hebben ze voor het gemak de single player optie maar uit het menu gehaald.

Enkel multiplayer dus en darvoor heb je een cd key nodig. Deze krijg je als je meedoet aan het closed MP beta programma.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 20:31:
Zou best een 8800GTX probleem kunnen zijn, ik heb namelijk met meer spellen rendering problemen.
Ik vraag me af of meer mensen met een 8800gtx/gts dit probleem hebben

edit: ik wil niet ruilen O-)
_O-

Ik heb een 8800GTX en draait met alle drivers als een zonnetje ;)
Ook een Intel Core 2 duo E6600.

Edit : Laatste versie van fileplanet gedownload?

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

mister iks schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:21:
De multiplayer beta van stalker heeft geen single player game ondersteuning in zich. In de tweede beta build hebben ze voor het gemak de single player optie maar uit het menu gehaald.

Enkel multiplayer dus en darvoor heb je een cd key nodig. Deze krijg je als je meedoet aan het closed MP beta programma.
makkelijk na te gaan of dit je probleem veroorzaakt: create eens een server en kijk of dat wel werkt.

d:)b :henk d:)b

Pagina: 1