Toon posts:

Ik kan WinXP SP1 niet meer opstarten, Help !!! Plz

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort.

Ik kan me WindowsXP SP1 niet meer starten, omdat hij een probleem heeft met het herkennen/toegang tot de licentie. Dit komt nadat ik een poging heb gedaan met een reg file, die zou helpen bij het omzeilen van de licentie zodat je iexplorer 7 kan instaleren, de installatie is mislukt en na het opstarten kon ik ook niet meer inloggen ook niet bij de gast.

Ik probeerde Win te repareren met de cd van WinXP maar dat is ook niet gelukt, misschien doe ik het niet goed, ik weet het niet.

Ik zat te overwegen om een Win opnieuw te instaleren, maar ik dacht eerst naar die goeie mensen, misschien hebben zij iets voor mij.

Graag hoor ik van jullie of ik mijn Win weer aan de prat kan krijgen.

Alvast bedankt

Groetjes
Ari

Verwijderd

ja format c: lijkt me het beste
en dan meteen maar ff xp + sp2 ;)
ben je weer tegen een hoop rotzooi beveiligd

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:00

Coach4All

I'm a Coach 4 All

1. Op dit forum doen we niet aan beste mensen en groetjes, zie FAQ.
  2. Je probeert hier hulp te krijgen bij het omzeilen/breken van beveiligingen, hier mogen we geen hulp bij verlenen...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Zeg je dit omdat ik zo eerlijk ben? Ik had de vraag op een andere manier kunnen stellen dan zou j niet weten dat het daarmee te maken had. En ik zeg beste mense en groetjes omdat dat mijn manier is van praten.... begrijp je

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit hoort hier op twee manieren niet thuis, ten eerste niet omdat er een subforum is specifiek voor windows-problemen, en ten tweede omdat je een beveiliging probeert te omzeilen.
Voor de rest is het niet nodig om kreten als "helphelp plzkthnx!!11!!" in je topictitel te zetten, en ook geef je veel te weinig informatie over je probleem en wat je geprobeerd hebt, "mislukt" "niet meer inloggen" "doe het niet goed" zeggen ons allemaal helemaal niets, letterlijke meldingen en pogingen veel meer.

Dit topic is gesloten.