Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Deze D900 look-a-like samsung e250 is sinds eind januari leverbaar in Nederland. Het is een erg populaire telefoon, aangezien hij er 'hip' uitziet en niet zo erg duur is voor alle specs.

Afbeeldingslocatie: http://www.cellions.com/wp-content/uploads/2006/10/samsung_e250_1.jpg

Specs:
Platform
EDGE
GPRS Klasse 10
Tri Band (900/1800/1900 MHz)
WAP 2.0
Java MIDP 2.0

Size
Gewicht: 80.9 g
Afmetingen: 99.5 x 49.5 x 14.1 mm

Display
65.536 kleuren
128 x 160 pixels
TFT LCD

Camera
VGA
Digitale Zoom (4x)
Contrast/helderheid/kwaliteit instellingen
Enkel/multi/nacht/mozaïek-opnamestand
Timer/zelfportret
Instelbare witbalans/ISO-waarde
Fotobewerking: effecten/kaders

Video

Videospeler (MPEG4, H.263)
Videorecorder (MPEG4, H.263)
Video messaging

Music & Sound
64 Polyfone Ringtones
Muziekspeler (MP3/ACC/ACC+)

Fun & Entertainment
Inclusief JAVA games
Inclusief wallpapers
Stereo FM Radio
Bluetooth game supporting

Business & Office
Mobiel afdrukken (Pictbridge)
Offline mode
Voice memo
Voice mail

Messaging SMS
EMS
MMS
T9 tekstinvoer
Email (POP3 / SMTP / IMAP4)
vCard / vCalendar
SOS messaging

Connectivity
Bluetooth 2.0 (with Stereo A2DP)
SyncML
USB 1.1

Personal Information Management
Kalender
To do lijst
Takenlijst
Klok
Wereldtijd
Alarm
Timer
Stopwatch
Auto time setting
Calculator
Converter

Call Functions
Handsfree luidspreker
Weergave beller (tekst/foto)
Gekozen/gemiste/ontvangen oproepen
Oproepen doorschakelen/blokkeren/wisselgesprek
Nummer weergeven/verbergen
Gespreksduur

Memory
13 MB gebruikersgeheugen
200 SMS
Telefoonlijst voor 1.000 contacten
Extern geheugen (microSD)

Special Features
Black & White GUI
uTrack / uMenu

Battery
Type/Capacity : Li-Ion/750mAh
Talk time : 5 uur
Standby time: 250 uur
Charging time :

Links:
http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=59278
http://www.kieskeurig.nl/...3334BC1257242003ABCFB.htm
http://www.samsung.com/nl...0.asp?page=Specifications

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/images/e250_l.jpg

Op dit moment is hij verkrijgbaar als sim-lock vrij http://www.kieskeurig.nl/...3334BC1257242003ABCFB.htm
en als prepaid, bij zowel t-mobile en vodafone. Bij t-mobile krijg je er een headset bij, bij vodafone niet (volgens mij). Met prepaid kosten ze allebei 129.99 euro :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 19:03 ]

Verwijderd

Hoe is het geluid van de telefoon-luidspreker bij het afpelen van mp3 op het hoogste volume? Luid en duidelijk?

Verwijderd

Topicstarter
Ja beter dan SE denk ik. Ik heb de telefoon echter niet.

Iemand anders ervaringen?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Beter dan SE denk ik? En dat slaat op!? :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:44:
Hoe is het geluid van de telefoon-luidspreker bij het afpelen van mp3 op het hoogste volume? Luid en duidelijk?
Ben hem juist gaan halen, en als je een mp3'tje op het luidste afspeelt (wat wel serieus luid is voor een gsm, had het niet zo luid verwacht), dan vervormt hij een beetje, maar als je 1 trapje lager gaat is er niet echt vervorming te horen. Luid en duidelijk is het sowieso niet, bij geen enkele gsm, maar ik vermoed dat er weinig gsm's zijn die hier beter op presteren, het klinkt nl nog redelijk goed.

edit; 130€? damn België is duur :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 21:20 ]

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 14:25
Ziet er mooi uit!

Iemand een idee hoeveel GB je hier maximaal in kunt stoppen?

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

tot 2 GB momenteel.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Verwijderd

Is deze telefoon ook leverbaar in zwart als prepaid?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:46:
in roze en zilver is hij in ieder geval verkrijgbaar bij mobistar, zwart hebben ze me zelfs niet eens gevraagd (en heb ik ook nergens gezien)

Verwijderd

Mag ik vragen of iemand ook weet waar ik een datakabel voor deze telefoon kan kopen ? Ik heb al gekeken bij dixons / modern electronics en scheer&foppen , Maar zonder succes .

De Keur die ik heb is Silver ( Zwart hadden ze niet zeiden ze bij Dixons )

Verwijderd

ik vermoed dat je die datakabel gewoon bij elke telefoonwinkel kan kopen/bestellen (dus niet de grote zaken, eerder de kleinere zaken).

Hoe lang gaat jouw toestel trouwens mee op standby-tijd/normaal gebruik? Mijn E250 ging 1 dag mee als ik 3 minuten belde, en een smsje of 2 verstuurde (bluetooth uit). Is dit zo'n beetje normaal, ik heb het toestel nl al teruggegeven in garantie (vond dit nl niet normaal, zeker niet als ze adverteren met 5u gesprek en 240u standby), maar ik ben niet helemaal zeker of dit wel een foutje is van het toestel, of dat heel de serie gewoon zo'n korte batterijduur heeft.

edit;
Je zoekt trouwens een universele datakabel van samsung;
samsung sgh-d520, samsung sgh-d800, samsung sgh-d820, samsung sgh-d830, samsung sgh-d900, samsung sgh-e250, samsung sgh-e500, samsung sgh-e570, samsung sgh-e780, samsung sgh-e870, samsung sgh-e900, samsung sgh-p300, samsung sgh-p310, samsung sgh-x820, samsung sgh-x830, samsung sgh-z150, samsung sgh-z400, samsung sgh-z510, samsung sgh-z540, samsung sgh-z560, samsung sgh-z630.

http://www.kapaza.nl/Tele...sung_D800_D900_serie.html

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 20:15 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:46:
Vooralsnog niet. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:10:
ik vermoed dat je die datakabel gewoon bij elke telefoonwinkel kan kopen/bestellen (dus niet de grote zaken, eerder de kleinere zaken).

Hoe lang gaat jouw toestel trouwens mee op standby-tijd/normaal gebruik? Mijn E250 ging 1 dag mee als ik 3 minuten belde, en een smsje of 2 verstuurde (bluetooth uit). Is dit zo'n beetje normaal, ik heb het toestel nl al teruggegeven in garantie (vond dit nl niet normaal, zeker niet als ze adverteren met 5u gesprek en 240u standby), maar ik ben niet helemaal zeker of dit wel een foutje is van het toestel, of dat heel de serie gewoon zo'n korte batterijduur heeft.

http://www.kapaza.nl/Tele...sung_D800_D900_serie.html
Ik heb deze telefoon sinds vanmiddag in me bezit en nog niet opgeladen maar zoals die was toen ik em kreeg . Volgens de lader vol en die staat nu nog maar op 1 streepje . zal er wel op terug komen als die helemaal leeg is geweest en dan helemaal vol heb geladen en zal ik gelijk even kijkken hoeland dat duurt voor je .

In ieder geval hartelijk dank voor uw snel antwoord en voor de moeite M8 8) _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:59:
Ik heb deze telefoon sinds vanmiddag in me bezit en nog niet opgeladen maar zoals die was toen ik em kreeg . Volgens de lader vol en die staat nu nog maar op 1 streepje . zal er wel op terug komen als die helemaal leeg is geweest en dan helemaal vol heb geladen en zal ik gelijk even kijkken hoeland dat duurt voor je .
Klinkt slecht, dat was bij mij ook zo :(. Als blijkt dat het toestel zo snel leeg is (en dus totaal niet voldoet aan wat ze zelf claimen) kan ik hem na 4 dagen gebruik al in de vuilbak gooien, want een toestel waarmee ik geen 2u kan bellen per dag kan ik nu juist niets mee doen... Hopen dat het inderdaad een productiefout was

edit; was ook een foutje, nu doet hij het wel een pak beter (haal 3 dagen op een batterij, wat dus overeenkomt met 4u bellen + 60u standby ofzo)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 18:32 ]

Verwijderd

Nou het was 1 dag waarvan ik hem snachts nog had uitgezet ook . Das inderdaad slecht m8 bah maar ja een gegeven paard kijk je niet in de bek . dus ik hou me stil . Moet wel zeggen dat ik de hele dag zowat muziek luisterde via de speaker :9 . heb er zware metal op gezet dus of het nu mooi of lelijk klinkt verschil hoor je haast niet :*)

Verwijderd

Wow ik heb em nou al meer dan 4 dagen niet opgeladen en nog steeds 2 streepjes vol . ! nadeel is wel dat je de muziek de je gebruikt verplicht op de interne memory moet hebben wat infeite maar 10 mb is dus Mp3 wil wel maar niettegroot en volledige nummers bah .

Verwijderd

Wel ik heb de gsm nu al een week, sinds zaterdag
Ben er wel tevreden over maar inderdaad de batterij gaat niet zo heel lang mee.
Ik bel wel veel overdag dat kan ie allemaal aan, maar 's nachts laad ik hem toch weer op.

ben deze middag een geheugenkaartje gaan kopen van 1GB, straks als ik thuis ben, er eens wat mee prullen.

Heb wel moeilijkheden met Bluetooth, met GPS werkt ie perfect, maar ik krijg hem niet op mijn pc ...

En en en! hij is wel in het zwart hoor! Want ik heb hem in 't zwart.

Verwijderd

ja, simlock vrij is hij in het zwart, maar ook als prepaid? Zo ja waar dan?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik schop dit topic maar even omhoog voor een vraagje over deze tel. Een nieuw topic leek mij een beetje overdreven.

De tel heb ik nu net en ik vind het een prachtig ding. Zit nu alleen met een probleempje. Er zit bij mij een 1GB stick in en ik probeer er dingen op te zetten via bluetooth alleen wil dit niet lukken.

Ik kan wel gewoon verbinden met de tel via Samsung PC Studio en ook alles zien wat op de tel staat. Het probleem is dat ie alleen het interne geheugen van de tel ziet en niet de 1GB stick. Op deze manier kan ik dus geen data op de stick krijgen. Ik heb geen data kabel dus als het mogelijk is moet het via bluetooth.

Iemand die weet hoe ik mijn data op de tel krijg ?

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 16:01
Weet iemand hoe ik de gespreksduur reset? De PIN-code van de telefoon helpt niet, 0000 niet, 00000 niet, 1234 niet, 12345 niet?

Edit - Ik heb't al gevonden. Dat hele balkje vullen met 0.

[ Voor 21% gewijzigd door me_mrtn op 16-05-2007 17:06 ]

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Ja, heb de telefoon sedert eergisteren

dan de ganse nacht laten opladen, giseren uit stopcontact getrokken en vandaag geeft ie al aan dat batterij bijna leeg is

4 foto's getrokken, 2 mmsen gezonden en rond de 6 smsen

Mss moet de batterij nog volledig op kracht komen...

Al een email gezonden naar Samsungmobile

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 16:01
De batterij begint bij mij ook een beetje problematisch te worden. Ik denk dat ik even naar de winkel ga voor een nieuwe batterij. Overigens is de D-Pad (zo noem ik het maar even) ook aan het verslechteren. Naar boven moet ik echt hard indrukken anders reageert de telefoon niet.

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Hi,

Voorlopig al twee dagen met batterij zonder melding dat batterij bijna plat is, tijdens eerste gebruik (na volledige oplading) slechts 1 dag, wel de camera nie gebruikt (scheelt ook)

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoelang videoopnames kunnen duren? M'n dochter zit te denken deze mobiel te kopen. Nu is de camera niet top (0,3 megapixel), maar dat vind ze niet zo erg als ze maar wel iets langere video's kan opnemen. Haar huidige mobiel stopt na 20 seconden... Iemand enig idee? Dit soort info is echt nergens te vinden...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wil je echt video's op gaan nemen met een camera van 0.3mp? :X Dat lijkt mij toch niet echt aan te raden. Zelfs op telefoons met een degelijke camera's zijn de video-opnamen vaak slecht. Het zal hier waarschijnlijk al helemaal een drama op zijn.

Verwijderd

Ja, maar dochterlief heeft zo haar wensen en dat beperkt de keuze nogal... Maar ondertussen hebben we al een betere oplossing: een andere mobiel (met 2.0 mp... :P ).
Pagina: 1