Ik lees al maanden in de audio, video & Hifi forum wat eigenlijk ook een van mijn favorieten is.
waarom ik bewonder hoeveel informatie is te vinden maar wat ook gedeeld word.
Hierbij even mijn dank aan iedereen. Ik kan een hoop leren nog
maar goed daar open ik een topic niet voor.
Ik ben al langere tijd aan het rond kijken naar een reveiver en boxen
Ik ben eens bij winkels langs geweest en geluisterd naar diverse Receivers zoals de Pioneer 1016V.
HK etc.
Alleen ben je er dan nog niet.. Na veel lees werk hier ben ik er inderdaad achter gekomen dat boxen een heel belangrijk onderdeel zijn van de receiver.. misschien zeg ik het wel verkeerd maar het komt er op neer dat al heb je een mooie receiver dat de boxen uiteindelijk het geluid bepalen wat er uit komt. Voor mij is dat ook heel belangrijk.
Nu is een hele nieuwe set een beetje onbetaalbaar voor me.
Maar heb ik een 2e hands set gezien en mijn vraag is of iemand van jullie deze kent en of het wat is?
Het gaat om de volgende set die ik zou kunnen kopen.
Reciever/surround versterker: Denon AVR 2800
CD speler: Denon DCD-755AR
DVD speler: Denon DVD1500
Met daarbij de volgende boxen
Set van vijf luidsprekers voor een thuisbioscoop. Volwaardig vermogen ook op de surround speakers.
Front 2x MB-QUART QL 40C, 4 ohm, 150 watt, 38-32.000 hz
Surround 2x Hepta Design Audio Ace Gold series 8 ohm, 50 watt continu, 40-25.000 hz
Center 1x Hepta Design Audio Ace Center seris 8 ohm, 50 watt continu, 4--25.000 hz
Nu is mijn vraag, Ik mag deze set voor iets meer dan 600 euro overnemen.
Is dat teveel voor deze set? Het zou zonden zijn als ik voor dat geld een miskoop zou hebben.
Edit:
Ben nog eens verder wezen kijken en ik ben er al uit.
Ik spaar liever nog even door en er worden vele mogelijkheden en voorbeelden via deze forum aangeboden.
Is het mogelijk dat deze topic verwijderd word?
Mijn excuses voor het ongemak.
waarom ik bewonder hoeveel informatie is te vinden maar wat ook gedeeld word.
Hierbij even mijn dank aan iedereen. Ik kan een hoop leren nog
maar goed daar open ik een topic niet voor.
Ik ben al langere tijd aan het rond kijken naar een reveiver en boxen
Ik ben eens bij winkels langs geweest en geluisterd naar diverse Receivers zoals de Pioneer 1016V.
HK etc.
Alleen ben je er dan nog niet.. Na veel lees werk hier ben ik er inderdaad achter gekomen dat boxen een heel belangrijk onderdeel zijn van de receiver.. misschien zeg ik het wel verkeerd maar het komt er op neer dat al heb je een mooie receiver dat de boxen uiteindelijk het geluid bepalen wat er uit komt. Voor mij is dat ook heel belangrijk.
Nu is een hele nieuwe set een beetje onbetaalbaar voor me.
Maar heb ik een 2e hands set gezien en mijn vraag is of iemand van jullie deze kent en of het wat is?
Het gaat om de volgende set die ik zou kunnen kopen.
Reciever/surround versterker: Denon AVR 2800
CD speler: Denon DCD-755AR
DVD speler: Denon DVD1500
Met daarbij de volgende boxen
Set van vijf luidsprekers voor een thuisbioscoop. Volwaardig vermogen ook op de surround speakers.
Front 2x MB-QUART QL 40C, 4 ohm, 150 watt, 38-32.000 hz
Surround 2x Hepta Design Audio Ace Gold series 8 ohm, 50 watt continu, 40-25.000 hz
Center 1x Hepta Design Audio Ace Center seris 8 ohm, 50 watt continu, 4--25.000 hz
Nu is mijn vraag, Ik mag deze set voor iets meer dan 600 euro overnemen.
Is dat teveel voor deze set? Het zou zonden zijn als ik voor dat geld een miskoop zou hebben.
Edit:
Ben nog eens verder wezen kijken en ik ben er al uit.
Ik spaar liever nog even door en er worden vele mogelijkheden en voorbeelden via deze forum aangeboden.
Is het mogelijk dat deze topic verwijderd word?
Mijn excuses voor het ongemak.
[ Voor 7% gewijzigd door Mabili op 24-02-2007 22:16 ]