[IIS] Stats/analyzer gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Hallo iedereen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een progje die een leuke pagina uitrolt met website statistieken, gebaseerd de op de W3C logs die IIS voor me maakt.

Ik heb inmiddels Nihuo, Sawmill en AWstas geprobeerd, maar die bevielen niet, of ik had een licentie nodig.

Eisen die ik eraan stel:
- Geen gezeur met CGI troep en zo, gewoon een php applicatie
- Hij moet gebruik maken van een mysql database
- Freeware
- Ik moet ook de stats runnen refinen (zoals bezoekgedrag van een bepaald IP, of bezoekers van een bepaalde periode.

Ik weet zeker dat er wel mensen zijn die op dit moment een dergelijk progje gebruiken, en ik wil graag weten welke dat is!

Groeten Marco

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je al eens gezocht?

>>Goeie statistiekensoftware voor IIS
>>Statistieken voor IIS logs
>>Webserver monitoring tool
>>Server Statistieken
etc.

[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 24-02-2007 16:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-07 17:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb wat leesvoer voor je: Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy - Scriptrequests. In de Devschuur schrijven we onze eigen software; als je standaardsoftware van derden zoekt, dan zit je hier verkeerd.

Omdat je topicstart verder wel getuigt van wat eigen inzet verplaats ik je topic wel naar een forum waar het meer op zijn plaats is, maar probeer de volgende keer meteen je topic op de goede plaats te openen. Waar hoort mijn topic? had je daarbij kunnen helpen. :)

WEB>>CSA

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.