Toon posts:

Kast verbogen voor 8800GTX, ongerust over hardware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb net mijn kast moeten verbuigen om die gigantische 8800GTX erin te krijgen.
Zo voorzichtig mogelijk te werk gegaan, na ik weet ook niets tegen het mobo aangekomen.
Ik heb nu mijn HD los in de kast liggen en de floppy drive verweiderd. (kast is te smal dus nu kan ie niet dicht) :(

Alles lijkt verder prima te werken na dat ik de Vista 8800GTX driver heb geinstalled.
Maar nu maak ik me toch een beetje zorgen over mijn hardware, of er misschien toch iets is beschadigd
waar ik zo op het eerste ogenblik niets van merk.

misschien is er een programmatje om te checken of alles nog in orde is?

bedankt alvast.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:14:
misschien is er een programmatje om te checken of alles nog in orde is?
Er zijn geen programma's waar je gezond verstand van krijgt.. Case kopen waar je VGA _wel_ in kan lijkt me een veel beter idee ;)

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-12-2025
Een foto posten zou leuk zijn, en je overige specs misschien ook.

Verwijderd

Topicstarter
Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6000)

Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4400+ (2 CPUs), ~2.2GHz

Memory: 2046MB RAM (Kingston)

NVIDIA GeForce 8800 GTX

Creative SB X-Fi

Model: Maxtor 6V250F0 ATA Device

Tagan voeding 500 of 550

er is niet echt iets bijzonders te zien , alleen de brug verbogen waar mijn hardschijf en floppy drive
inhingen.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als je maar zorgt dat het niet terug kan flippen doordat er kracht opstaat. Dan heb je kortsluiting :P En anders gewoon mooi zo laten. Wel om denken als je em verplaatst enzz Maar ik zou idd. gewoon een mooie kast ervoor kopen :) Zo duur is dat ook weer niet.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 07:07
ik zou toch ook een nieuwe kast kopen wat voor kast heb je nu?
je hdd op de bodem van je kast leggen lijkt me niet echt goed en wat als het gebogen stuk terug klapt tegen je kaar van 500 euro en die gaat kapot ....

[ Voor 55% gewijzigd door dewil1990 op 24-02-2007 16:50 ]

Verwijderd

Hmm zoals hierboven, Nieuwe behuizing halen :p

offtopic:
ben ik even blij met mn oude Intergraph workstation behuizing

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
wat zijn dat nou voor reacties :O . Gwoon modden die handel. Ik stel voor zaag gwoon het onderste deel van het drivebay metaal eraf (wel ook beetje speling geven aan de bovenkant of een tapeje er op, je kaart vind het niet leuk tegen het metaal aan te komen :P). Moet je natuurlijk nog wel je hdd en floppy kwijt kunnen :P. Je kan er ook gwoon een speet uitzagen dan kan je hdd nog onderin :D Je hdd zou je ook bovenin kunnen hangen als je wat lange schroeven erin doet. Kortom genoeg mogelijkheden

Nukezone FTW

Verwijderd

Áls je al dingen passend moet maken, ga dan op zijn minst dremelen, met buigen fok je het helemaal op.

Verwijderd

en haal dan wel alles uit je kast als je gaat dremelen, stroom en ijzerdeeltjes gaan heel goed samen ;)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties, ik laat het gewoon zo even zitten (kaart zit net niet tegen het metaal).
zijkant van de kast heb ik er nu los tegenaan staan (Aopen EZ Solution).

ik zag dat er een topic was over behuizing voor een 8800, volgende maand maar is kijken naar een
wat bredere behuizing.

Bedankt allemaal
Pagina: 1