Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CSL geeft berichten opeens oudste berichten eerst?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Sinds vanmiddag is CSL opeens een vreemde eend in de bijt. De oudste berichten worden nu bovenaan weergegeven :? . Ik dacht dat er iets fout was gegaan op mijn PC of bij mijn foruminstellingen, maar kan niets vinden, en het vreemde is dus dat het alleen bij CSL is. Andere topics (PMG, VB, NT, WL etc) zijn gewoon nog standaard met nieuwe berichten bovenaan.

Ik heb het op een andere PC in mijn netwerk geprobeerd, met Firefox 1.5 ipv IE6, via de VPN op mijn werk, en door uit te loggen. Al die keren is CSL de uitzondering.

Iemand die me uit kan leggen wat ik verkeerd doe, of zit er toch ergens een schakelaartje fout? :)

p.s. ik bedoel dus het topicoverzicht, niet in de topics zelf, daar gaat het wel gewoon standaard. Hopelijk staat dit in het juiste forumdeel?

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 24-02-2007 14:42 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Iemand heeft blijkbaar in de admin iets aangepast aan de forum-definitie en dankzij een bug in React wordt dan de topic-volgorde vern**kt.
Ik heb het weer goedgezet :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.