Sinds vanmiddag is CSL opeens een vreemde eend in de bijt. De oudste berichten worden nu bovenaan weergegeven
. Ik dacht dat er iets fout was gegaan op mijn PC of bij mijn foruminstellingen, maar kan niets vinden, en het vreemde is dus dat het alleen bij CSL is. Andere topics (PMG, VB, NT, WL etc) zijn gewoon nog standaard met nieuwe berichten bovenaan.
Ik heb het op een andere PC in mijn netwerk geprobeerd, met Firefox 1.5 ipv IE6, via de VPN op mijn werk, en door uit te loggen. Al die keren is CSL de uitzondering.
Iemand die me uit kan leggen wat ik verkeerd doe, of zit er toch ergens een schakelaartje fout?
p.s. ik bedoel dus het topicoverzicht, niet in de topics zelf, daar gaat het wel gewoon standaard. Hopelijk staat dit in het juiste forumdeel?
Ik heb het op een andere PC in mijn netwerk geprobeerd, met Firefox 1.5 ipv IE6, via de VPN op mijn werk, en door uit te loggen. Al die keren is CSL de uitzondering.
Iemand die me uit kan leggen wat ik verkeerd doe, of zit er toch ergens een schakelaartje fout?
p.s. ik bedoel dus het topicoverzicht, niet in de topics zelf, daar gaat het wel gewoon standaard. Hopelijk staat dit in het juiste forumdeel?
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 24-02-2007 14:42 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.