Net een XFX 8800 gts 320 gekocht (alternate) en in me pc gezet.
Jammergenoeg werkt hij niet echt goed, ik krijg bijvoorbeeld wel de bios te zien, en de text voordat hij windows boot, maar niet het windows logo met het bewegende balkje en in windows ook helemaal niets. vista ook geprobeerd (Dualboot) en safemode.
(vorige grafishe kaart een 6800LE was het allemaal OK)
Ik heb geprobeerd alle harde schijven af te koppelen behalve de schijf waar windows op zit en het probleem is er nog. Ik heb ook een aparte voeding geprobeert alleen voor de kaart maar het effect is nog hetzelfde.
Mijn voeding heeft wel geen pci-e power connector en ik gebruik dus een converter.
Ik heb momenteel:
Asrock dual sata 2 (nieuwste bios 2.30)
3800+ x2
2x 512mb ram
8800 GTS
3 schijven
op een:
500 watt voeding met 22A op 12V
Waar kan het aan liggen? is hij kapot of ligt het ergens aan?
Jammergenoeg werkt hij niet echt goed, ik krijg bijvoorbeeld wel de bios te zien, en de text voordat hij windows boot, maar niet het windows logo met het bewegende balkje en in windows ook helemaal niets. vista ook geprobeerd (Dualboot) en safemode.
(vorige grafishe kaart een 6800LE was het allemaal OK)
Ik heb geprobeerd alle harde schijven af te koppelen behalve de schijf waar windows op zit en het probleem is er nog. Ik heb ook een aparte voeding geprobeert alleen voor de kaart maar het effect is nog hetzelfde.
Mijn voeding heeft wel geen pci-e power connector en ik gebruik dus een converter.
Ik heb momenteel:
Asrock dual sata 2 (nieuwste bios 2.30)
3800+ x2
2x 512mb ram
8800 GTS
3 schijven
op een:
500 watt voeding met 22A op 12V
Waar kan het aan liggen? is hij kapot of ligt het ergens aan?