Na een dag goed te hebben gewerkt op mijn asus a8n-sli, is nu mijn video signaal weg.
Asus mobo cd er in, restart, awdflash maakte bios weer als vanouds, althans zo zag het er uit.
Over het netwerk is de pc zelfs te zien.
Echter welke monitor ik ook aankoppel, ik kan niet meer in het BIOS, ik zie geen beeld, er is no signal.
Ik heb al mobo batterijtje losghaald, jumper op clrcmos positie 15 seconden, jumper terug, batterij er weer in, dat zou cmos weer standaard moeten zetten.
Maar of ik nu schijf 1 of 2 (beide sata) of allebei met XP of vista aankoppel, no signal
geen toegang tot bios althans geen beeld. Opstarten van cd lijkt wel te gebeuren (geluid...)
maar ik zie dus niks.
Iemand die dit ook met vista had of een ander ms os, en hoe dit op te lossen?
de DVI uitgangen geprobeerd, beiden geven no signal....
systeem (vista ready volgens dat tooltje daarvoor, scores 4,8 tot 5,2) :
asus a8n sli de luxe
2 gig werkmem.
1 nvidia (XFX) 6600GT pci-e 16
2 x sata hdd´s, 1 met xp en 1 met vista home premium.
Het heeft allemaal bijna 1 dag vlot en error vrij gewerkt....
Asus mobo cd er in, restart, awdflash maakte bios weer als vanouds, althans zo zag het er uit.
Over het netwerk is de pc zelfs te zien.
Echter welke monitor ik ook aankoppel, ik kan niet meer in het BIOS, ik zie geen beeld, er is no signal.
Ik heb al mobo batterijtje losghaald, jumper op clrcmos positie 15 seconden, jumper terug, batterij er weer in, dat zou cmos weer standaard moeten zetten.
Maar of ik nu schijf 1 of 2 (beide sata) of allebei met XP of vista aankoppel, no signal
geen toegang tot bios althans geen beeld. Opstarten van cd lijkt wel te gebeuren (geluid...)
maar ik zie dus niks.
Iemand die dit ook met vista had of een ander ms os, en hoe dit op te lossen?
de DVI uitgangen geprobeerd, beiden geven no signal....
systeem (vista ready volgens dat tooltje daarvoor, scores 4,8 tot 5,2) :
asus a8n sli de luxe
2 gig werkmem.
1 nvidia (XFX) 6600GT pci-e 16
2 x sata hdd´s, 1 met xp en 1 met vista home premium.
Het heeft allemaal bijna 1 dag vlot en error vrij gewerkt....
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)