Toon posts:

werking home cinema op Medion computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:'( Dag beste tweakers,

Sinds enige tijd experimenteer ik op de Medion computer met het onderdeel Home Cinema. Deze bestaat uit make disc, medi sh, powerproducer, powerdvd en powerdirector. Ik heb uitgebreid op de computer zelf gezocht naar de werking ervan. Ik weet niet welk subonderdeel ik moet gebruiken om opnames van mijn camcorder op de computer te krijgen en te bewerken. Ik koppelde de camcorder met een daarvoor geschikt snoertje aan de computer vast en probeerde met alle voornoemde programma's de video-opnamen op de computer te krijgen, wat niet ging. Het lijkt alsof er alleen maar gezocht kan worden naar mappen in de computer zelf op op een cd/dvd. Ik denk: dan zoek ik maar eens op google (incl google groups) naar een geschikte HANDLEIDING over dit home cinema gebeuren. Als ik wist hoe ik moet starten, welk programma geschikt is om de opnames op de computer te krijgen en te bewerken en hoe dit stap voor stap moet, zou ik geholpen zijn. Na heel veel geprobeerd te hebben, heb ik dit op het forum geplaatst.

Dus ik zoek naar een geschikte (digitale) handleiding of instructies voor deze home cinema.

Bedankt alvast voor het lezen en meedenken!

Vr groeten,

Kees :)