anathema
Iemand een idee? Nu ik merk dat Virtua tennis3 Top spin2 niet kan overtreffen, wil ik dit toch erg graag op widescreen spelen. Ik las iemand op internet zeggen dat er een soort hack voor is, maar hoe dit werkt kan ik nergens vinden.
anathema
Niet kicken binnen 24uur!
Je geeft wel erg weinig informatie. Merk/type tv, hoe heb je het aangesloten?
Je geeft wel erg weinig informatie. Merk/type tv, hoe heb je het aangesloten?
[ Voor 3% gewijzigd door Jimster op 24-03-2007 01:45 ]
Wat bedoel je met je eerste opmerking?
Mijn tv is samsung LE32R71b en is met VGA aangesloten, maar het heeft denk ik niet zo zeer met mijn tv te maken maar met het feit dat top spin2 standaard geen widescreenresoluties ondersteunt. Dit geldt voor wel meer games, maar bij de meeste is hier wel een workaround voor. Deze schijnt er ook te zijn voor top spin 2 maar ik kan dit niet vinden. Ik hoopte dat er iemand is die het wel weet.
Mijn tv is samsung LE32R71b en is met VGA aangesloten, maar het heeft denk ik niet zo zeer met mijn tv te maken maar met het feit dat top spin2 standaard geen widescreenresoluties ondersteunt. Dit geldt voor wel meer games, maar bij de meeste is hier wel een workaround voor. Deze schijnt er ook te zijn voor top spin 2 maar ik kan dit niet vinden. Ik hoopte dat er iemand is die het wel weet.
anathema
totaal offtopic, maar volgens mij kloppen de tijdcodes niet. Het is nu 1:45 en de TS heeft al op 11:45 gepost (zelfde dag)?
Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500
Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10
Ja.. het is laat. Ik maakte die fout ook alSilenCiTt schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 01:44:
totaal offtopic, maar volgens mij kloppen de tijdcodes niet. Het is nu 1:45 en de TS heeft al op 11:45 gepost (zelfde dag)?
24 februari he:-) leek me wel eens tijd voor een 2e post een maand later
anathema
Pagina: 1