Toon posts:

Automatische toetsherhaling UP key werkt niet (meer)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de UP key (van de arrow keys, niet numpad, want die doet 't wel) inhoudt, wordt deze niet herhaald.

Als je dan rustig door je tekst wilt scrollen zonder meteen PAGE UP te moeten gebruiken, werkt dat dus niet, alleen de DOWN key wordt wel herhaald als ik 'm inhoudt. 8)7

Ook nog iets anders vreemds: de rechte WIN-KEY functioneert als de CAPS LOCK key :'(

Dit is pas sinds kort, zou het aan een van de windows updates kunnen liggen?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Is het een laptop of is het een ander moederboard waar drivers bijhoren?

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Eerst deed ie het wel (had ik misschien moeten vermelden), gewoon een desktop PC.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Heb je drivers geinstalleerd bij het toetsenbord (multimedia ofzo), want bij sommige kun je knoppen aanpassen?
Anders het toetsenbord eens op andere pc uitproberen, als het nog steeds is issie gewoon kapot.

☻/
/▌
/ \

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25
Werkt het met een ander toetsenbord wel? Zo ja, dan zit er waarschijnlijk vuil ofzo onder de toets. Er even uit wippen met een schroevendraaiertje (er vanuit gaande dat je geen laptoptoetsen hebt) en kijken of er wat onder zit :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:41:
Werkt het met een ander toetsenbord wel? Zo ja, dan zit er waarschijnlijk vuil ofzo onder de toets. Er even uit wippen met een schroevendraaiertje (er vanuit gaande dat je geen laptoptoetsen hebt) en kijken of er wat onder zit :)
Dat lost het scrolllock/windows probleem iig niet op ;)
Maar omdat het up probleem vergezeld wordt met scroll/win probleem dacht ik vooral aan drivers of gewoon kaduk toetsenbord.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen drivers geinstalleerd, dat doe ik nooit voor een toetsenbord en was ook niet nodig want eerst deed ie het wel goed

ik zal het toetsenbord eens proberen op een andere PC en anders eventueel schoonmaken of een ander toetsenbord aansluiten

thanks
Pagina: 1