Ik heb al een ruime tijd problemen met BF2. Tijdens het spelen hapert BF2 ontzettend en op de maat van de haperingen is er veel schijfactiviteit. Ik heb geen idee wat hij dan doet, maar het is eigenlijk onspeelbaar. De laatste patch heeft ook niets opgelost.
Ik heb allerlei settings al geprobeerd, maar zelfs met alles op Low blijft hij haperen. Aan de snelheid van m'n systeem lijkt het niet te liggen, want zolang er geen schijfactiviteit is gaat alles vloeiend op Highest. En daarnaast heeft het ooit wel goed gedraait.
Zowel onder XP als onder Vista heb ik er last van. Een grondige defragmentatie heeft niets geholpen en ik heb ook al enkele optimalisatie-tips geprobeerd, zoals het renamen van BF2.EXE (alleen doet hij dan niets onder Vista, onder XP wel), het weggooien van de shaders uit MijnDocumenten etc.
Herkent iemand dit probleem?
De specs:
AMD Athlon 64 3500+ @ 4200+
Asus A8N-SLI
Asus Extreme N6600 (GF6600)
1GB Corsair Value RAM
2x Western Digital 80GB
1x Western Digital 200GB
Edit: Herinstallatie van XP en Vista haalt niets uit.
Ik heb allerlei settings al geprobeerd, maar zelfs met alles op Low blijft hij haperen. Aan de snelheid van m'n systeem lijkt het niet te liggen, want zolang er geen schijfactiviteit is gaat alles vloeiend op Highest. En daarnaast heeft het ooit wel goed gedraait.
Zowel onder XP als onder Vista heb ik er last van. Een grondige defragmentatie heeft niets geholpen en ik heb ook al enkele optimalisatie-tips geprobeerd, zoals het renamen van BF2.EXE (alleen doet hij dan niets onder Vista, onder XP wel), het weggooien van de shaders uit MijnDocumenten etc.
Herkent iemand dit probleem?
De specs:
AMD Athlon 64 3500+ @ 4200+
Asus A8N-SLI
Asus Extreme N6600 (GF6600)
1GB Corsair Value RAM
2x Western Digital 80GB
1x Western Digital 200GB
Edit: Herinstallatie van XP en Vista haalt niets uit.
[ Voor 4% gewijzigd door mjszwo op 24-02-2007 08:58 ]