Hallo,
Kan ik de zyxel 660HW gebruiken als een draadloze router icm @home.
Of werkt dit alleen met ADSL?
Dank u.
Kan ik de zyxel 660HW gebruiken als een draadloze router icm @home.
Of werkt dit alleen met ADSL?
Dank u.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog
Ik heb natuurlijk van @home een modem. Via dit modem wilde ik die Zyxel aansluiten. Gaat dus niet volgens jou. Maar wel: modem-----)router-------)zyxel router.gertvdijk schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 08:14:
Als router gaat het niet werken. De 660HW heeft een DSL ingang als WAN interface. Je kunt hem wel gebruiken als wireless accesspoint als je een normale router koopt en deze met elkaar verbindt (LAN-LAN) en de DSL ingang gewoon niet aansluit.
Allereerst gewoon je oude router aansluiten op je modem van @home.CypherMK schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:46:
[...]
Maar hoe maak je daar een wireless accesspoint van.
Want een losse router heb ik wel liggen.
Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog
Dank u. Dan gaan we dat komende week even proberen. Dan zou ik hem moeten krijgen.gertvdijk schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:05:
[...]
Allereerst gewoon je oude router aansluiten op je modem van @home.
Vervolgens één van de LAN poorten van je router aansluiten op één van de LAN poorten van de ZyXel. De vier LAN poorten op de Zyxel gedragen zich gewoon als een switch en het wireless AP zit daar vereenvoudigd gezien ook op en dus functioneert hij als AP.
Moet je niet vergeten de DHCP server in je ZyXEL uit te zetten dan anders gaat het alsnog niet werkenCypherMK schreef op zondag 25 februari 2007 @ 20:01:
[...]
Dank u. Dan gaan we dat komende week even proberen. Dan zou ik hem moeten krijgen.
Goed punt.trolleystad schreef op zondag 25 februari 2007 @ 20:39:
[...]
Moet je niet vergeten de DHCP server in je ZyXEL uit te zetten dan anders gaat het alsnog niet werken
Yes, gaan we doen (als het lukt).trolleystad schreef op zondag 25 februari 2007 @ 20:39:
[...]
Moet je niet vergeten de DHCP server in je ZyXEL uit te zetten dan anders gaat het alsnog niet werken
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq