[MCE 2005] weergave MPC vs WMP videoprobs

Pagina: 1
Acties:

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-03 15:25
Enige tijd geleden had ik wat problemen met een groene balk links van mijn video's. Ik vermoedde dat dit werd veroorzaakt door de Cole2K pack die ik had geïnstalleerd. Na jaren geen pack gebruikt te hebben heb ik er toch weer 1 geprobeerd om bv mkv's af te kunnen spelen in MPC wat mij voorheen echt nooit lukte. Anyway, na verwijdering, weg groene balk. Maar hello irritant geflikker. Elke film die ik nu afspeel lijkt van een slechte videoband af te komen. De scherpte is wel goed en de kleuren zijn het ook, maar het lijkt een beetje op het effect van een trage videokaart. Ik heb alle codecs er af gehaald en alleen fddshow geïnstalleerd, dat heeft het niet verholpen. Als ik dezelfde films in WMP afspeel heb ik dus echt nergens last van. Ongeacht welk pack of codecs ik installeer, WMP goed beeld, MPC shitbeeld. IK heb de drie laatste drivers van Nvidia gepakt, helpt niet. Als iemand nog een suggestie heeft, dan lees ik die graag. Screenshot lukt me niet, niet met die rare lijnen die ik bedoel. Het is net alsof het beeld horizontaal is gesneden en 1 van die stroken een paar mm opschuift om de zoveel tijd.... |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Die Bruine op 24-02-2007 01:00 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-03 15:25
Wellicht dat een uitgeruste tweaker op deze zaterdagmiddag nog een briljante ingeving heeft voordat ik aan een clean install begin....

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren