ik net een rol fruit-mentos weg te werken, vraag ik me af...

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
... Op het moment dat ik een mentos eruit haal, waarom kijk ik dan eerst welke kleur het is? Het is voor mij onmogelijk om, zonder te kijken welke kleur het is, te consumeren.

idem voor: Als je al een uur in de file staat ivm een ongeluk, en je rijd vervolgens langs het ongeluk, om vervolgens NIET te kijken...

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15
Amien90 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:52:
... Op het moment dat ik een mentos eruit haal, waarom kijk ik dan eerst welke kleur het is? Het is voor mij onmogelijk om, zonder te kijken welke kleur het is, te consumeren.

idem voor: Als je al een uur in de file staat ivm een ongeluk, en je rijd vervolgens langs het ongeluk, om vervolgens NIET te kijken...
Je wilt weten wat je gaat eten en mogelijk proeven om geen rare dingen te verwachten.

Je associeert dus wat anders bij groene spruiten dan bij bruine spruiten(gesteld dat er alleen een kleurstof gebruikt is)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:32
Dit is gewoon een voorbeeld van dwangmatig gedrag. Zolang het blijft bij dit soort onschuldige dingen, kun je er wel mee leven neem ik aan. Het wordt pas vervelend wanneer je door zoiets niet meer normaal kunt functioneren.

Iets inspecteren voordat je het in je mond steekt, lijkt me overigens vrij normaal. Niet kijken bij een ongeluk kan misschien angst zijn dat je iets vreselijks te zien krijgt (bloed, lichaamsdelen).

_██_
(ಠ_ృ)

Verwijderd

Amien90 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:52:

Ik durf te wedden dat het wel mogelijk is voor je om een mentos ongezien in je mond te doen en het te consumeren. Je gaat met je rol mentos een pikdonkere kamer in en dan consumeer je een mentos. . .in het pikkedonker heeft geen enkele mentos een kleur, dus je mag best kijken. . .je ziet toch niets :+

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Er is niets wetenschappelijk of levensbeschouwelijk aan je postje, dus hoort het hier niet thuis. Tot de HuisKamer heb je nog geen toegang.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.