heren en dames darten

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
Heren tennis en dames tennis begrijp ik. heren voetbal en sames voetbal begrijp ik, heren bodybuiding en dames bodybuidling begrijp ik,

maar waarom hebben we dames en heren darten? Waarom gooit statistisch gezien een vrouw
minder hoog met darten? Het komt hier niet aan op kracht lijkt me .. Welke lichamelijke of geestelijke heeft, in dit opzicht, een man wel, welke een vrouw niet heeft....

idem voor heren dammen en dames dammen

Verwijderd

Amien90 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:50:
Heren tennis en dames tennis begrijp ik. heren voetbal en sames voetbal begrijp ik, heren bodybuiding en dames bodybuidling begrijp ik,

maar waarom hebben we dames en heren darten? Waarom gooit statistisch gezien een vrouw
minder hoog met darten? Het komt hier niet aan op kracht lijkt me .. Welke lichamelijke of geestelijke heeft, in dit opzicht, een man wel, welke een vrouw niet heeft....

idem voor heren dammen en dames dammen
Is dat zo? Dammen jongens en meiden dan altijd apart? En hoe zit het met schaken?

Op een schaakclub zullen ze toch geen meiden of jongens weren als er niet genoeg van een soort aanmelden om een aparte groep op te zetten?

Als schaken en dammen op wedstrijd niveau formeel gescheiden plaatsvindt moet dat direct door Balkenende 4 verboden worden.

Ik heb het vermoeden dat (als het zo is) mannen die idiote regels hebben opgemaakt omdat ze denken dat vrouwen beter kunnen dammen en schaken dan mannen.

Weg met discriminatie!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

In het geval van schaken, dammen en andere denksporten denk ik dat de scheiding tussen de geslachten voornamelijk een kwestie van afleiding is.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Er is niets wetenschappelijk of levensbeschouwelijk aan je postje, dus hoort het hier niet thuis. Ik denk ook niet dat ze het in Stuffis Generalis willen hebben en tot de HuisKamer heb je nog geen toegang.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.