Ik heb problemen met het verplaatsen van grotere (300MB en groter) bestanden van me Macbook naar me Windows Vista PC, bij Windows XP had ik nooit problemen.
Hier alle gegevens:
Systeem 1: Macbook met OSX 10.4 Tiger
Systeem 2: PC Windows Vista Ultimate
Linksys Wireless G Router
Macbook: Wireless verbonden
PC: Wired verbonden
Alle onderstaande transfers gaan wireless, wired zijn er geen problemen.
350MB bestand van PC naar Macbook - geen probleem
350MB bestand door PC van de Macbook laten pakken - geen probleem
350MB bestand van Macbook naar Windows XP laptop - geen probleem
350MB bestand van Macbook naar Windows Vista PC - gaat meestal helemaal tot het einde, en geeft dan een error dat hij hem niet kan overzetten (error -53). Dit probleem is alleen bij de wat grotere files, kleine bestanden gaan prima, het is ook alleen bij Windows Vista, in Vista staat al het delen aan. Ook in OSX staat Windows Delen aan.
Ik heb heel wat rond gezocht naar deze error en dit probleem, maar kan nergens een oplossing vinden.
Hier alle gegevens:
Systeem 1: Macbook met OSX 10.4 Tiger
Systeem 2: PC Windows Vista Ultimate
Linksys Wireless G Router
Macbook: Wireless verbonden
PC: Wired verbonden
Alle onderstaande transfers gaan wireless, wired zijn er geen problemen.
350MB bestand van PC naar Macbook - geen probleem
350MB bestand door PC van de Macbook laten pakken - geen probleem
350MB bestand van Macbook naar Windows XP laptop - geen probleem
350MB bestand van Macbook naar Windows Vista PC - gaat meestal helemaal tot het einde, en geeft dan een error dat hij hem niet kan overzetten (error -53). Dit probleem is alleen bij de wat grotere files, kleine bestanden gaan prima, het is ook alleen bij Windows Vista, in Vista staat al het delen aan. Ook in OSX staat Windows Delen aan.
Ik heb heel wat rond gezocht naar deze error en dit probleem, maar kan nergens een oplossing vinden.